1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z gra LEGO Star Wars III: The Clone Wars

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez bomboniera, Lipiec 18, 2011.

  1. bomboniera

    bomboniera Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2010
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam.
    (z gory sory ze tak duzo tego ale staralem sie krok po kroku napisac co i jak robilem ;p )
    Mam gierke LEGO Star Wars III: The Clone Wars, sciagieta z wave 11.
    Wypalilem ja odrazu na DVD a zapomnialem ze mam xtreme 1.6 i jak wkladalem ja do napedu to nie bylo ikonki gry, pisalo tylko "otworz DVD" a jak juz sie otworzylo to nie wczytywala sie gra i byl tylko napis xbox 360.

    Pozniej w programie games patcher czy waves patcher ( nie pamietam dokladnie) zmienilem na wave 3.
    Po wlozeniu do konsoli mialem inny wyglad tego menu, juz byla ikonka z gry star wars i normalnie tak jak przy kazdej grze pisalo zeby ja wlaczyc. Tylko jak ja wlaczalem to pisalo ze potrzebna jest jakas aktualizacja aby moc pograc, wiec dalem "TAK".
    Zaczelo sie cos aktualizowac ale po czasie wyskoczyl blad 3151-0000-3000-0904-8007-0002. Wyczytalem w internecie ze potrzebuje nowego dashboarda tak tez go sciagnalem ze strony microsoftu, nagralem na plytke i wlozylem do Xboxa. I tu pojawil sie problem, bo niby sie aktualizuje ale pod koniec tego procesu wyskakuje error o numerze 3151-335A-1900-2203-C000-0001. Niewiem co mam dalej robic zeby gierka ruszyla, moze ktos pomoc ?
    Przypominam ze mam xtreme 1.6, taka juz dostalem i nic wiecej nie wgrywalem etc.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Ciesiel91

    Ciesiel91 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2221
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Konsola nie chciała się zaktualizować, bo zmieniłeś wave. Do odpalenia gier na ixtreme 1.6 potrzebne jest activate.iso. Nie wiem dlaczego dash ściągnięty ze strony microsoftu nie działa, ale kasuje on przeróbkę, więc istnieje ryzyko, że będziesz musiał znowu przerobić konsolę, no chyba, że niedokończona aktualizacja jeszcze nie przywróciła firmware do oryginalnego.
     
  4. bomboniera

    bomboniera Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2010
    Posty:
    36
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    @dzieki za odp.

    czyli przy pomocy tego active.iso moge otworzyc gierke ktora ma wave 11?
     
  5. Wojciech08

    Wojciech08 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 12, 2009
    Posty:
    52
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Z-d
    nie
     
Wczytywanie...

Poleć forum