1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z grami xbox360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez sezam, Październik 31, 2010.

1. sezam

sezam Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Mam pewien problem . Jestem zielony bo kupiłem xbox;a juz przerobionego mam go od tygodnia. No i mam taki problem . Sciagnąłem fife 11 tekkena 6 i dirta 2 . I dirta 2 nagrałem i chodzi normalnie i wszystko git. A Fifa 11 i tekken też się nagrał tak samo przez Imgburn i wsadzam do konsoli a tutaj w tym oknie gdzie się odpala gre pisze mi . Odtwórz płyte DVD. I nie wiem oco w tym chodzi. Czy to kłopot z plikiem czy coś . Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź.

2. Lotnik421 Xbox One

3. szychabarca

szychabarca Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Barcelona
    Jaką masz przeróbkę konsoli ? Prawdopodobnie Dirt 2 ma wave 3, natomiast Fifa 11 i Tekken 6 ma wave 4 więc trzeba przerobić na niższy wave. Podaj jaką masz przeróbke?

4. The_Human

The_Human Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Biauyyyystok
  5. sezam

sezam Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1