1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

problem z gwarancja xbox one

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez gracz100, Sierpień 18, 2015.

  1. gracz100

    gracz100 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 10, 2015
    Posty:
    11
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    problem dotyczy gwaranacji xbox one ale opisze to pokolei
    konsola zaczela sie wieszac i wylaczać wiec udalem sie z konsola do sklepu gdzie kupilem, oni bez problemu przyjeli sprzet spisali protokol co sie dzieje i co przekazalem w pudelku co wazne napisali sie konsola xbox one jest w stanie idealnym itp...
    po dwoch tygodniach konsola wraca z serwisu z informacja ze w urzadzeniu stwierdzono ze jego zawartosc zostala naruszona lub zmodyfikowana, w wyniku czego zostal usuniety lub zmodyfikowany jego numer seryjny (chodzi tu o hologram ktory jest z tylu konsoli). i dalej napisane jest w ten sposob utracilem gwarancje.
    tylko ze jak oddawalem konsole to na 100% ten hologram byl (zwlaszcza ze jak sklep przyjmowal rowniez nie stwierdzil jego braku) a jak juz konsola wrocila to go nie bylo. i dalej nie rozumiem dlaczego gwarancja zostala uniewazniona skoro brakuje tylko hologramu a nic nie bylo otwierane bo pod konsola jest jeszcze etykieta z nr seryjnym pod ktorym jest srobka a nie da sie jej odkrecic nie uszkadzajac tej etykiety.
    wiec dlaczego serwis na podstawie tylko tego hologramu stwierdza ze konsola byla otwierana, rownie dobrze moze byc tak ze w serwisie ktos przy wyciaganiu konsoli z opakowania mogl ten hologram przypadkowo zerwac i tego nie zauwazyl.
    bo ja jako konsument nie widze powodu zeby taka konsole otwierac zwlaszcza ze mam gwarancje a konsoli i tak nie mozna przerobic.
    czy ktos mial podobny przypadek lub wie co moge z takim wypadku zrobic ?
    z gory dzieki za pomoc
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. wojek_gacek

    wojek_gacek XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2008
    Posty:
    661
    Polubienia:
    151
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    BB
    Skoro sklep przy przyjmowaniu konsoli nie stwierdzil nieprawidlowosci to co Cie to obchodzi? Zanies im konsole i powiedz ze Cie to nie interesuje i maja zrobic tak żeby konsola dzialala hehe i tyle w tym temacie ;)
     
  4. lysyzbrazzers

    lysyzbrazzers Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2015
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Idź walczyć o swoje. Skoro nie była otwierana to niech naprawiają. Jak dawno ją kupiłeś? Możesz się zawsze powołać na niezgodność towaru z umową. Poczytaj o tym.
     
  5. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3469
    Polubienia:
    1237
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    A dostałeś ksero protokołu ?
     
  6. gracz100

    gracz100 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 10, 2015
    Posty:
    11
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    jesli chodzi o sklep to oni umywaja rece i odeslali mnie zebym dzwonil na infolinie microsoftu bo niby nie chca znimi rozmawiac bo oni jako sklep nie sa wlascicielem konsoli. co mnie to dziwi bo skoro oni podjeli sie przyjecia towaru na gwarancji to w tym momencie oni mnie reprezentuja czyli wszelkie sprawy z tym powinni prowadzic do konca.
    dzwoniac na ta infolinie dowiaduje sie ze konsola byla w serwisie i widnieje juz jako ze nie przysluguje jej gwarancja i nic w tej sprawie nie mozna zrobic i zadne tlumaczenie ze nie byla otwierana i ze nawet sladow nie ma otwierania ich nie interesuje (nawet to ze na zgloszeniu reklamacyjnym jest napisane ze konsola jest w stanie bardzo dobrym) bo ich serwis sie nie myli i koniec.
    jesli chodzi o pytanie kiedy kupilem to: konsole kupilem w dniu premiery czyli 5 wrzesnia 2014
    a jesli chodzi o protokol przyjmowania konsoli do sklepu to tak mam
    i jest napisane tak:
    stan techniczyny i wyposazenie:
    bardzo dobry, opakowanie, oryginalne kompletne, 1 pad, zasilacz, konsola, sluchawki
     
    PattPattys lubi to.
  7. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3469
    Polubienia:
    1237
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Ja bym się poradził radcy prawnego bo sam nim nie nie jestem i nie chce wprowadzić cie w błąd ale na chłopski rozum skoro masz protokół i nie ma tam wzmianki o braku rzeczonej plomby to sklep ma problem, ty oddałeś sprzęt w ich ręce w dobrej wierze a co się z nim dalej działo nie twój interes. Problem w tym że osoba przyjmująca konsole mogła nie zauważyć braku plomby bo nie musi się na tym znać.
     
  8. gracz100

    gracz100 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 10, 2015
    Posty:
    11
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    a co myslicie o udaniu sie do rzecznika konsumenta ?
     
  9. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    W Microsoft jesteś na straconej pozycji. Jedynie co możesz to uderzać do rzecznika, jeśli nie załatwią tego polubownie to sprawy nie ma co zakładać.

    Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
     
  10. p_bladek

    p_bladek Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 8, 2016
    Posty:
    861
    Polubienia:
    487
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    I jak się skończyło?
     
    sp7foy lubi to.
  11. maxankazuya

    maxankazuya Banned Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2012
    Posty:
    836
    Polubienia:
    95
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Ewidentnie wina sklepu - jeśli plomba byla nienaruszona jak oddawaleś konsole do sklepu a nie bylo jej już gdy dotarla do serwisu M$ to tylko jedno można wydedukować: Możliwe iż jakiś Janusz w sklepie bawił się w domorosłego elektronika ;)
     
  12. leszekcce

    leszekcce Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 27, 2009
    Posty:
    89
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Moim zdaniem głupotą było na początku oddanie do sklepu, trzeba było odrazu zgłosić na stronie Microsoftu usterkę.
     
Wczytywanie...

Poleć forum