1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z headsetem

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Belic, Listopad 16, 2009.

  1. Belic

    Belic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 20, 2009
    Posty:
    161
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    lubelskie
    Witam mam pytanie co zrobić wczoraj kupiłem nówkę X360 Elite wszystko ok tylko.....HEADSET.Wg mnie jest on uszkodzony ponieważ:jak ktoś do mnie coś mówi to słychać super ale jak ja do kogoś coś mówię lub jak nagram rozmowę to praktycznie nic wogóle nie słychać, muszę ostro krzyknąć aby było coś tam słychać.Dodam że pokrętło mam na MAX przy headsecie w ustawieniach mam 10/10 głos oraz nie mam zafajkowanego wiciszenia mikrofonu.Co byście robili na moim miejscu.Ja zdecyduję się chyba zadzwonić do M$ i zgłosić ten problem.Boję się tylko jednego że wyślą mi nowy headset ale ten stary z adapterem.pozdrawiam i czekam na pomoc

    PS:jak mogę sprawdzić czy wysłali nowy headset?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Pablooo88

    Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    2680
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Też tak miałem jak kupiłem swojego Elite. Poszedłem do sklepu i mi wymienili sam headset na inny z innego zestawu i działa cacy ;)
     
  4. Belic

    Belic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 20, 2009
    Posty:
    161
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    lubelskie
    no dobra a ja co mam robić dzwonić na M$ czy też iść do sklepu?Brać całą konsolę czy tylko uszkodzony headset? PYTAM !Pablooo88
     
  5. Pablooo88

    Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    2680
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Zadzwoń najpierw do sklepu w którym kupowałeś... Ja zadzwoniłem i powiedzieli mi, że spokojnie mam 14dni na wymianę. Poszedłem z samym headsetem.
     
  6. Belic

    Belic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 20, 2009
    Posty:
    161
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    lubelskie
    a w jakim sklepie ty koupowałeś? bo ja w RTVeuroAGD
     
  7. even ope PL

    even ope PL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    79
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Aberdeen
    Podobny problem z headsetem. Zestaw elite (Pure i Lego Batman) kupiony w sobote. Może jakaś trefna seria.
     
  8. Pablooo88

    Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    2680
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Ja w ElectronicDreams w Warszawie ;)
     
  9. Belic

    Belic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 20, 2009
    Posty:
    161
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    lubelskie
    Kurde no nie wiem co robić:Czy dzwonić do M$ czy jechać do sklepu? do sklepu mam 50 km trochę dużo :(
     
  10. Pablooo88

    Pablooo88 V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    2680
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    To ja na Twoim miejscu bym dzwonił do M$ ;) Ja swój sklep miałem 10 minut na piechotę ze swoich studiów ;)
     
  11. magiks33pl

    magiks33pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    139
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Na akcesoria jest rok gwary jak sie nie chce komuś bujać do sklepu to niech dzwoni do MS i przyślą tylko trzeba bedzie czekać do 2tyg max
     
  12. midasroox

    midasroox Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 15, 2009
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Pabianice
    Lepiej do MS
    Ja tak dwa pady wybuliłem :D
     
  13. even ope PL

    even ope PL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    79
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Aberdeen
    No tak a jak mnie zapytają w MS jak sprawdziłem że headset nie działa. Przecięz nie powiem im że na live.
     
Wczytywanie...

Poleć forum