1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z loadingiem gier.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez juliancarax, Wrzesień 23, 2016.

1. juliancarax

juliancarax Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć
    Czy mogłby mi ktoś pomóc z doświadczonych userów? Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o konsole. W dniu wczorajszym kupiłem Xboxa One. Zainstalowałem Forze Motorsport 6 (płyta), Dooma, fiife i WRC z sklepu wersje demonstracyjne. Mam problem z uruchomieniem każdej gry. Mianowicie zatrzymuje się z reguły na początkowych oknach gdzie jest ekran wczytywania gry (loading lub np "kółeczko"). Mogę tylko wyłączyć konsolę. Wie ktoś czy to można naprawić?? Konsola odnowiona. Mam 12m gwarancji. Nie chciałbym wysyłać na reklamację jeśli udałoby się to jakimś "mykiem" naprawić :) Dzięki!!

2. Lotnik421 Xbox One

3. BialyGTi

BialyGTi Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    789
    Punkty za osiągnięcia:
    93
    wlacz konsole i jak sie zawiesi trzymaj przysisk power az sie wylaczy ok 10 sek . sprawdz czy cos pomoze

4. juliancarax

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hej. Ale to za każdym razem bym musiał tak robić? Czy to rozwiąże problem na dłużej ;) Koło 17 będe w domu to sprawdzę.

5. BialyGTi

Polubienia:
    789
    Punkty za osiągnięcia:
    93