1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z logowaniem - bląd 0x80048051

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez MatGlo, Grudzień 31, 2015.

  1. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    "Wystąpił problem
    Nie udało nam się Ciebie zalogować. Spróbuj ponownie w ciągu kilku minut lub sprawdz swoje konto logując się na witrynie account.live.com. Logowanie 0x80048051"

    Hej ekipo w ten ostatni dzień roku!
    Komunikat który wkleiłem powyżej nęka mnie od 4 dni przy każdym logowaniu. Nie raz 5 prób lub restart konsoli są konieczne by w końcu się zalogować.
    Przegadałem wczoraj 2 godziny z Raymondem z pomocy technicznej MS i niestety żadne z jego zaleceń nie pomogły. Ostatnie co mi polecił to hard reset konsoli. Nie chce tego robić póki was nie zaypytam: czy ktoś się boryka lub borykał z tym problemem?
    Google przeczesałem ale angielski nie jest moją mocną stroną i po rozmowie z Raymondem mam go dość.
    Przepraszam jeżeli powieliłem temat ale forum nie przeczesałem bo junior nie daje czasu na to :p
    No i szczęścia w Nowym Roku!

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Kizo

    Kizo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 22, 2014
    Posty:
    393
    Polubienia:
    146
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zary, Poland
    tu jest kilka ciekawych rozwiązań na twój problem http://forums.xbox.com/xbox_support/xbox_one_support/f/4267/t/1660985.aspx
     
  4. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Dzięki ale to nic nowego, wczoraj między innymi to przerabiałem z konsultantem na czacie. To chyba zrobie ten hard reset, może pomoże

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  5. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko
    u mnie jest to samo od poniedzialku i niewiem co robic tez niemoge sie zalogowac dopiero po paru razach lub paru restartach
    a póżniej jest tez problem w multi./przy grach robi "SYNCHRONIZACJA" a błąd wywala "0x80048051
     
  6. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko

    U mnie jest to samo od poniedzialku i niewiem co robic tez niemoge sie zalogowac dopiero po paru razach lub paru restartach
    a póżniej jest tez problem w multi./przy grach robi "SYNCHRONIZACJA" a błąd wywala "0x80048051
     
  7. EvilDead6

    EvilDead6 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 18, 2015
    Posty:
    162
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Mam identyczny problem jak ty, także od kilku dni, ale tyko niekiedy. Tylko u mnie mam ustawione że mój profil automatycznie się loguje przy załączaniu konsoli wtedy taki błąd mi nie wyskakuje, profil się loguje, ale jak chcę wejść np w sklep albo w społeczność to wywala mi inny błąd: 0x876c0001.

    Natomiast jeśli mam błąd 0x876c0001 i wyloguję się z mojego profilu, po czym z powrotem się zaloguje to wtedy mam właśnie taki sam błąd jak ty:

    "Wystąpił problem
    Nie udało nam się Ciebie zalogować. Spróbuj ponownie w ciągu kilku minut lub sprawdź swoje konto logując się na witrynie account.live.com. Logowanie 0x80048051"


    Na innym profilu który założyłem z miesiąc temu także taki problem mam.
    Nie wiem w czym tkwi problem.
    U mnie pomaga wyłączenie na parę min rutera, wszystko potem wraca do normy.
     
    Ostatnia edycja: Grudzień 31, 2015
  8. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko
    U mnie tez pomaga wyłączenie na parę min rutera ale pózniej czasami szwankuje w multi
     
  9. EvilDead6

    EvilDead6 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 18, 2015
    Posty:
    162
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Jak robi się ten hard reset i jakie są jego konsekwencje?
     
  10. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko
    niemam pojecia co to ten HARD RESET
     
  11. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Konsekwencje są takie ze musisz instalowac gry na nowo. Dlatego tego nie robie dziś bo ide do znajomych z konsola i nie moge sobie pozwolic na czysytki na dysku. Jutro to przetestuje i dam znac czy pomoglo. Ale skoro to u wiekszej ilosci osob to wątpie. Na FB xbox.pl zapytalem to oni twierdza ze xbox live oficjalnie dziala ok. Z konsultantem gadalem to szukal przyczyny u mnie. Ale ja ppdejrzewam ze przyczyna jest po ich stronie tylko jeszcze o tym nie wiedza.

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  12. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko
    HARD RESET to chyba ustawienia fabryczne czyli "Konsola Xbox One rozpocznie proces wymazywania całej zawartości oraz resetowania się do ustawień domyślnych"
     
  13. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko
    mi tez sie wydaje ze przyczyna jest raczej po ich stronie i mam taka nadzieje.
     
  14. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Dokladnie tak. Konsola jest po tym jak po pierwszym uruchomieniu po zakupie.

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  15. EvilDead6

    EvilDead6 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 18, 2015
    Posty:
    162
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    to ja też wstrzymam się z hard resetem, może w połączeniu tkwi problem, jak reset rutera pomaga. Gdzie macie internet bo ja mam w neostradzie.
     
  16. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Reset routera u mnie nie pomógł, czysciłem mac i też nic, wklepywałem na nowo profile i czyściłem pamięc podręczna - wszystko na nic

    Na FB xboxa jakiś user napisał tak:


    "Jeśli ktoś miał problem z error 0x80a40019 to mi się udało go rozwiązać,przynajmniej na mojej konsoli to działa,a wiem że przypadków jest tego wiele.
    Wchodzimy na USTAWIENIA XBOXA ->,SIEĆ->,USTAWIENIA ZAAWANSOWANE-> USTAWIENIA DNS -> i ustawić na 208 67 ,222 222 , 208 67 220 220 ,zapisać,zrestartować xbox i powinno działać .Chyba po tej ostatniej aktualizacji MICROSOSFT chyba coś zepsuł:) Odezwijcie się jeśli komuś się udało ::) pozdrawiam"

    Jest to inny błąd niż poruszony w tym wątku ale też dotyczy profilu użytkownika (miałem go gdy w trakcie chatu z ms kazano mi usunąć profil i sciagnac na nowo) więc jak ktoś chce niech przetestuje i koniecznie da znać. Ja osobiscie bede to testował jutro.

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
    Ostatnia edycja: Grudzień 31, 2015
  17. kubuspu3hatek

    kubuspu3hatek Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 29, 2015
    Posty:
    26
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    U mnie dziś ten błąd też wyskoczył (wczoraj w sumie też) z tym że po chwili już normalnie się zalogowałem i wszystko działało normalnie.
     
  18. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Działa u mnie (przynajmniej narazie) metoda którą wkleiłem - testujcie!

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  19. christbrando

    christbrando Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2010
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Od ponad tygodnia mam ten sam problem i szerze mówiąc dostaję z nim już białej gorączki... Błąd 0x80048051 przy logowaniu, problemy z synchronizacją gier, nie wyświetlające się osiągnięcia, strona społecznościowa, sklep itd.

    Pierwotnie myślałem, że to wina NATU (choć to teoria dosyć naciągana, bo nigdy wcześniej nie zwracałem na niego uwagi i nie miałem jak dotąd żadnych problemów). Ustawiłem więc statyczne IP w routerze i konsoli, przekierowałem porty... ale niestety nie pomogło. Czasem po restarcie routera zadziałało na jedno logowanie, ale po ponownym włączeniu konsoli już nie.

    Wykluczam awarię konsoli, bo jakie jest prawdopodobieństwo, że podobne usterki pojawiły się u wielu osób w tym samym czasie?

    Teorie mam dwie:

    1) problem faktycznie tkwi po stronie Microsoftu i sami jeszcze o nim nie wiedzą. Być może w święta znów zadziałali hakerzy (choć MS oficjalnie twierdzi, że nie)

    2) problem jest u operatora internetu lub w routerze. Ja korzystam z domowego Wi-Fi na Neostradzie i routerze D-Link TD-W8960N. Może Orange coś namieszał w Neostradzie? Z jakich operatorów i routerów korzystacie?

    Ludziska, wymyślmy coś bo niedługo mnie naprawdę szlag trafi...
     
    Ostatnia edycja: Styczeń 3, 2016
  20. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    W teori według Ciebie nie ma szans.
    W praktyce według mnie ma, bo to zrobiłem i wiem że działa.
    Nie mówił bym że działa gdyby tak nie było.

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  21. Mariusz 3

    Mariusz 3 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2014
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łącko

    Umnie takze jest to samo od PONIEDZIALKU - " ... Błąd 0x80048051 przy logowaniu, problemy z synchronizacją gier, nie wyświetlające się osiągnięcia, strona społecznościowa, sklep itd."mnie taz zaczyna to juz wkurzac ale przynajmniej wiem ze to nie wina konsoli
     
Wczytywanie...

Poleć forum