1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z logowaniem - "użytkownik został zablokowany"

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Janushhh, Kwiecień 12, 2016.

  1. Janushhh

    Janushhh Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2016
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam bardzo serdecznie.

    Nie ukrywam, że jestem całą tą sytuacją bardzo podirytowany... ale od początku.

    Zaczne może od tego, że jako osoba po trzydziestce postanowiłem kupić sobie xbox one, żeby nie motać się z grami na moim starym wysłużonym komputerze,... dlatego też proszę o wyrozumiałość dla mnie, jako osoby świeżej w temacie konsol.
    Konsole kupiłem z końcem grudnia 2015, zalogowałem się zgodnie z wytycznymi, i od tamtego czasu grałem w gry na płytkach, oryginalnych, używanych, bez żadnego problemu (żadnych gier kodów, kont czy innych nie kupowałem).
    Od którejś tam aktualizacji były problemy z połączeniem internetowym do xbox live ale nie potrzebowalem tego, bo gram tylko w single player. Raz tylko wylogowałem się, potem zalowałem i było ok, a w ostatnim tygodniu nie miałem internetu z powodu awarii lini..

    Natomiast dziś, pomyślałem że wykorzystam kod do xbox live gold 3 miesięczny (otrzymany gratis przy kupnie konsoli). Chciałem zalogować sie do konta xbox live przez komputer a tam komunikat na żółtym tle:
    "użytkownik został zablokowany. Funkcja niedostępna."

    Chciałem się zalogować z konsoli i mam komunikat:
    "This account has been suspended from the Xbox Live service."

    Nie mam pojęcia dlaczego zablokowano mi konto bo jestem uczciwym użytkownikiem.
    Proszę o pomoc i podpowiedz co mam teraz zrobić?
    Może mam coś nie tak w ustawieniach?
    Może da się to jakoś odblokować?
    A może wystarczy usunąc stare konto i założyć nowe? (jeżeli oczywiście tak można)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. bld

    bld XBOX MANIAK Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2013
    Posty:
    1462
    Polubienia:
    473
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
  4. BialyGTi

    BialyGTi Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2015
    Posty:
    730
    Polubienia:
    765
    Punkty za osiągnięcia:
    93
    Płeć:
    Mężczyzna
    zobacz na sam początek ta stronę co wyżej podali jesli tam nic nie będzie to dzwon na suport i niech wyjaśnia
     
  5. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Sprawdź email przypisany do konta, tam powinien być powód bana.
     
  6. Janushhh

    Janushhh Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2016
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Na stronie podanej przez Kolege BLD nie ma żadnych dodatkowych informacji, kodów ... przynajmniej ja nie widzę (są tylko ogólnodostępne informacje po angielsku które mi - osobie z pokolenia języka rosyjskiego z mizernym angielskim - niewiele mówią)

    Na mailu przypisanym do konta - ostani mail jaki dostałem od microsoft 25.02.2016:
    "
    Kod zabezpieczający
    Użyj poniższego kodu zabezpieczającego dla konta Microsoft jf*****@outlook.com.
    Kod zabezpieczający: XXXXXX (tu były cyfry)
    Jeśli nie rozpoznajesz konta Microsoft jf*****@outlook.com, możesz kliknąć tutaj, aby usunąć swój adres e-mail z tego konta.
    Dziękujemy!
    Zespół kont Microsoft"
    Może gdzieś powinienem ten kod wpisać??
    Powiedzcie proszę, gdzie mogę dokładnie napisać , na jaki konkretnie mail (oczywiście w j.pol.), ewentualnie prosił bym o podanie tel., bo jak szukam po tym xbox support to caly czas mam różne zakładki z problemami ale bez konkretnego maila czy nr tel.
    Ostatnie pytanie - a czy usunięcie konta i utworzenie nowego nie załatwi sprawy?
     
  7. BialyGTi

    BialyGTi Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2015
    Posty:
    730
    Polubienia:
    765
    Punkty za osiągnięcia:
    93
    Płeć:
    Mężczyzna
    nowy mail i nowy profil pewnie załatwi sprawę tyle ze będziesz musiał we wszystko grac od nowa
     
  8. Mariusz86

    Mariusz86 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 27, 2016
    Posty:
    63
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dortmund
    Kiedyś znajomy miał podobny problem... skoro nigdy nie grałeś online to tym bardziej jest to dziwne.
     
  9. rathaniel

    rathaniel Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2008
    Posty:
    255
    Polubienia:
    53
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Lubartów
    Przy logowaniu może być wymagane uwierzytelnienie (w zależności od ustawień zabezpieczeń konta). Został wygenerowany kod ale nigdy nie wpisany. Może konto zostało zablokowane w związku z podejrzeniem kradzieży.
     
  10. Janushhh

    Janushhh Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2016
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dziękuję za odpowiedzi.
    No właśnie nigdy nie grałem online. Dopiero wczoraj chciałem aktywować konto xbox live gold ze zdrapki, a tu taka niespodzianka. Może faktycznie powód tkwi w tym, że zbagatelizowałem tego ostatniego maila.
    Do tej pory miałem tylko cztery gry (Tomb Raider, Mad Max, Diablo 3 i teraz gram w Far Cry Primary). Wszystko na CD - po przejściu gry wymieniane na allegro.
    Dziwne jest to jeszcze, że po włączeniu konsoli, jestem nibył zalogowany na konto (po prawej stronie w ikonce jest tylko informacja że nie ma połączenia z internetem) - grę moge włączyć bez problemu i grać. Jeśli natomiast spróbuję się wylogować i zalogować z powrotem, wyskakuje ten komunikat "This account has been suspended from the Xbox Live service" i już wtedy jak włączę grę to nie zagram, bo mnie nawet do głównego menu nie zaloguję. Muszę wtedy wyłączyć i włączyć konsole jeszcze raz i jest ok.

    Dwa pytania:
    I.Powiedzcie Koledzy
    - istnieje jakiś konkretny mail do obsługi technicznej microsoft w j. polskim? ewentualnie telefon?
    (nie chce jeszcze kasowac starego konta bo utrace prawdopodobnie save z Far Cry)

    II.Odnośnie nowego konta
    Zastanawiam się jak to zrobić i mam trzy opcje:
    1. Założyć na komputerze nowy mail i nowe konto microsoft. Następnie zalogowac się na konsoli na tym nowym koncie "obok" starego.
    2. Usunąć stare konto microsoft i dopiero wtedy założyć nowe?
    3. A może przywrócić na konsoli ustawienia fabryczne i ponownie, od początku włączając konsole, założyć sobie nowe konto (tak jak to było po zakupie)?
    Ma to jakieś znaczenie? Jak Wy byście postąpili?
     
  11. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3277
    Polubienia:
    1877
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Ad. I: Nie ma e-maila do MS. Jest chat angielski. Jeśli chcesz to tutaj masz numer na polski Support: 00 800 441 17 96 (tak, mają być dwa zera z przodu).

    Ad. II: Stare konto możesz zostawić na konsoli, one nie szkodzi. Konto możesz założyć z konsoli jak i przez stronę www. Nie ma to tak na prawdę znaczenia na czym założysz konto. Ustawienia fabryczne w konsoli nic Ci nie dają, bo ewidentnie jest problem z kontem, a nie z konsolą i jej ustawieniami. Zadzwoń na support i może tam Ci pomogą, aczkolwiek ja bardziej preferuję chat, bo więcej tam załatwię niż telefonicznie ;) Prawdopodobnie i tak Twoje konto skierują do sprawdzenia i za kilka dni dostaniesz jakąś odpowiedź.
     
  12. Janushhh

    Janushhh Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2016
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Kuleczka91 bardzo dziękuje za odpowiedź.
    Tak więc jak tylko będę miał luźniejszy dzień (pewnie sobota) to spróbuję coś więcej z tym zrobić i będę pisał.
     
  13. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12078
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Tylko od poniedziałku-piątku infolinia tel

    Wysłane z mojego Honor 7.
     
  14. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3277
    Polubienia:
    1877
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Tak jak Ci napisał Akir, infolinia jest tylko pn-pt 10-18
     
  15. Janushhh

    Janushhh Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2016
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    aha, ok, to w pon. z nimi zawalczę, zobaczymy co powiedzą ;-)
     
  16. Janushhh

    Janushhh Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2016
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dzwoniłem dzisiaj na infolinie. Mało co się dowiedziałem. Chłopak na infolini powiedział mi, że oni nie zajmują się blokadami kont.
    Jedyne co się dowiedziałem (po wejściu w odpowiednie zakładki na moim koncie Microsoft że blokada nastąpiła 6 kwietnia 2016r.)
    Poradził mi, żebym za 2 tygodnie od blokady spróbował się zalogować na konto, ponieważ jest możliwość że blokada jest czasowa.
     
Wczytywanie...

Poleć forum