1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z mailem

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mislaw333, Październik 7, 2015.

  1. mislaw333

    mislaw333 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 7, 2015
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam
    Ostatnio zakupiłem golda i wpisałem kod na profilu, wszystko fajnie tylko że golda nie mam
    Moje pytania:
    Czy musze potwierdzić to na mailu ?


    Ps: na xboxie 360
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Nie, nic nie musisz potwierdzać e-mailem, natomiast na e-mail Ci powinno przyjść potwierdzenie, że wbiłeś golda na koncie (ale co najmniej miesięcznego, z tych 2-14 dn nie przychodzi nic na @). Miałeś dobry kod i miałeś potwierdzenie, że go uaktywniłeś? Jak wszystko było w porządku pisz do MS.
     
  4. o M a c z 0 S

    o M a c z 0 S Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2013
    Posty:
    1492
    Polubienia:
    367
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dolny Śląsk
    Może wbiłeś Golda na USA z tego co wiem to kody do kont USA a na konta EU PL są inne
     
Wczytywanie...

Poleć forum