1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z nagraniem Far Cry 3 IMG BURN.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ksl-thai, Luty 4, 2013.

  1. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Co jest grane ? Dzisiaj przyszla mi nowa nagrywarka Ihas 124 niby z wszystkim juz wgranym z allegro. Przed chwila wypalilem Mortal Kombat i smiga az milo, a jak probuje wypalic Far Cry 3 to takie cos mi wyskakuje ? Co mam zrobic nie chce zmarnowac plytek. Sa to verbatimy wiec wszystko powinno smigac. Zaznaczam ze zrobilem doslownie wszystko krok po kroku z poradnika jak wypalac gry pod LT 3.0 . Pozdrawiam wszystkich i czekam na szybka i satysfakcjonujaca mnie odpowiedz :)

    "There doesn't appear to be enough space on the disc to burn this image....
    ....
    ....
    ....What would you like me to do?
    1) Write until end of image(Overburn)
    2) Write until end of disc(Truncate)"
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Perzot

    Perzot Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 4, 2013
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Z komunikatu wynika, że nie ma tylko miejsca na dysku :)
     
  4. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ?? Jak to nie ma miejsca, jak jest. Nie wiem co jest grane. Moze ktos sie orientuje i postara sie mi pomoc ? Pozdrawiam
     
  5. FBBoard

    FBBoard Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2013
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Problem z nagraniem Far Cry 3 IMG BURN.

    Tez mi to w sumie na lt 2.0 wyskoczyll i wybralem opcje nr. 1 i chce odpalic na Xboxie i nic nie wykrywa, to ci wyskoczylo dlatego ze plytka tak jakby jest za mala na ta gre czyli przekracza limit 8.5

    Wystukane z Neo V za pomocą tapatalk 2
     
  6. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    To co w takiej sytuacji nalezy zrobic ? jak to nagrac ? Lt 3.0, Ihas 124 zamowiony z allegro niby juz ze wszystkimi dodatkami.
     
  7. FBBoard

    FBBoard Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2013
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Problem z nagraniem Far Cry 3 IMG BURN.

    A ile ci dokladnie zajmuje far cry ?

    Wystukane z Neo V za pomocą tapatalk 2
     
  8. AHC

    AHC Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2010
    Posty:
    357
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polkowice
  9. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Sory moja pomylka to jest jednak IHAS 124 D , A sprzedawca chyba mnie wy****al ;/ Bo mialo byc juz wszystko gotowe do uzytku... Co mam teraz zrobic ? Czy mam to zrobic tak samo jak IHAS 124 B ? nic sie nie stanie ? Prosze o odpowiedz osoby doswiadczone, z gory dziekuje
     
  10. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Odp: Problem z nagraniem Far Cry 3 IMG BURN.

    Możesz spróbować zwrócić skroro pisał ze to wersja B z lt max...
    Z resztą na allegro masz chyba 7 dni na zwrot bez podawania na powodu

    Wysyłane z mojego ST27i za pomocą Tapatalk 2
     
  11. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    nie chce mi sie bawic w wysylanie odbieranie czekanie ;/ To jest to czego zawsze unikałem. Jak typ zapomnial trudno kij mu w oko. Mam nadzieje ze da rade IHAS 124 D zrobic tym burner maxem. Tylko jak ? Tak samo jak IHAS 124 B ? Dziekuje za pomoc. Boli mnie tylko ze dalem 110 zl + przesylka za cos czego nie ma a powinno byc ;/
     
  12. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Odp: Problem z nagraniem Far Cry 3 IMG BURN.

    Jeszcze jest takie cos jak burner max payload tool, na forum jest o tym temat jest to na tej zasadzie jak burner max do ihasa B, tylko ze pasuje do wiecej nagrywarek, na forum jest lista i zobacz czy jest tam twoja, jak jest to mozezz wgrac i nagrać xgd3 w 100 %, jak nie to pozostaje nagrywanie truncate kopii w 97 %, albo zakup ihasa 124B

    Wysyłane z mojego ST27i za pomocą Tapatalk 2
     
  13. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Molgbys podac linka ? Jestem zdenerwowany i brak mi slow ... ;/ Jak to sie nazywa wogole
     
  14. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
  15. ksl-thai

    ksl-thai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2013
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    **** **** **** ... Sciagnalem ten program burner max payload tools i niby poszlo w imb burnie ALE, nagralo sie 100% potem doszlo do 49% wyskoczyl blad jakis ;/ Nawet nie zdazylem zrobic screena wyslac loga nic bo cos wyskoczylo klikanlem "no" i mi sie komp zresetowal ... Co jest grane WTF. Czemu mi nie wypala gierek XGD3 ;(

    Ogolnie to do teraz siedze i sie mecze caly dzien przed kompem ... Ogolnie jest tak, wlozylem Far Cry 3 do xboxa i niby dziala pogralem troche poczatek i wogole jak narazie okej pomijajac to ze w polowie a dokladnie na 49% wyskoczyl blad i sie komp zresetowal. Myslalem ze tak musi byc wypalilem teraz PES 13 ale z marnym skutkiem ;/ Odpala sie PES, napis KONAMI i pisze ze mam plyte przetrzec sciereczka .. OMG brak mi sil poprostu ! Pomozcie mi jakos co jest zle ? Korzystam z tego Burner max pay load tool. Nagrywarka IHAS 124 D, LT 3.0 . załaczam screeny z nieudanego nagrywania PES 13. Pozdrawiam i mam nadzieje ze rozwiazecie moj problem :)

    A wiec tak to wyglada ;/

    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - a45448de2bd74.jpg



    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c46c83ed0e964.jpg

    Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

     
Wczytywanie...

Poleć forum