1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z nagraniem gry

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Vizard Ogichi, Sierpień 13, 2010.

1. Vizard Ogichi

Vizard Ogichi Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Tak jak w temacie mam problem z nagraniem gierki na xboxa360. Po nagraniu napęd odczytuję płytę po czym mam tylko opcję otwórz napęd. Przyznam szczerzę, że jestem zielony jeśli chodzi o nagrywanie płyt i korzystałem z poradników jak to zrobić. Czyli ściągnąłem grę, pobrałem programy clonecd oraz abgx360 GUI zrobiłem tak jak w instrukcjach było nagrałem, ale gra nie działa. Dodam, że wgrywałem najnowszego dasha, ale i tak gra nie działa.

To screen z gry którą nagrałem.

Tu screen z ustawień abgx360 GUI.

A tutaj screen z innej gry, ale jeszcze nie nagrywanej.

Wiem, że temat może się powtarzać, ale kolega który od dawna nagrywa gry na xboxa i któremu to dobrze wychodziło bo robił to nie raz (niestety już nie nagrywa przez co jestem zdany na siebie ) sam też nie wie dlaczego gra nie działa. Proszę o pomoc w tej sprawie.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Szpaner94

Szpaner94 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0