1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z nagrywaniem gier lt 3.0, proszę o pomoc.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Toushiro90, Sierpień 24, 2012.

1. Toushiro90

Toushiro90 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Bardzo przepraszam za moje pytania ale jestem nowy w temcie i nie wszystko rozumiem, a przerobioną konsolę mam od 2 dni.

Witam Wszyskich, mam problem z nagrywaniem niektórych gier na xboxa 360, a mianowicie chodzi o plyty.
    Moje pytanie jak nagrac grę która waży 8 534 030 kb a płyte DVD+R DL która ma pojemośc 8.5 gb?

a 2 sprawa proszę o sprawdzenie czy dobrze przepuszczam gry przez abgx oraz czy dobrze nagrywam. Bardzo przepraszam za moje pytania ale jestem nowy w temcie i nie wszystko rozumiem, a przerobioną konsolę mam od 2 dni.

Zdjęcia mojej konfiguracji abgx:

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 6160247dd42ad.png

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 715da8304471b.png

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - f206533fbc95e.png

Bardzo proszę o szybką pomoc.

Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. tel

tel Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    134
    Punkty za osiągnięcia:
    63
  4. Toushiro90

Toushiro90 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1