1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

problem z netem

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Biesek, Sierpień 8, 2011.

  1. Biesek

    Biesek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam. Chce podłączyć konsole pod internet... I gdy mam podłączony kabel i próbuje wyszukać na x boxie neta to mi nic nie wyszukuje. ip ręcznie wpisywałem tez nic się nie dzieje. Co mam zrobić aby mi śmigało ? Musze coś na kompie skonfigurować czy co ? jak tak, to co muszę zrobić?(krok po kroku):confused:
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Proszę, tutaj masz najlepszy poradnik w sieci - Konfiguracje Xbox Live | Artykuły
    Poza tym, podałeś zbyt mało informacji tutaj na forum, żeby ktoś mógł Ci pomóc ;)
     
  4. Biesek

    Biesek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    sory i dzieki ;] idę spróbować . Będę robił tak jak w poradniku, a jak nie będzie działać to się jeszcze odezwę
     
  5. Biesek

    Biesek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    mam pytanie na ten temat. Miałem 2 komputery które były podłączone do routera te kable sa kablami ethernet którym mogę podłączyć do xboxa ?:confused:
     
  6. Brudsien

    Brudsien Pomocnik Pomocnik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    1860
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice
    Jak masz router to podlaczasz konsole pod router i ma dzialac, napisz dokladnie skad i jaki typ neta masz bo tak to nikt ci nie bedzie w stanie pomoc
     
  7. Biesek

    Biesek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Dobra. Mam internet z zipu, router AirLive 802.11G Wireless Ap, xbox 360 arcade jasper. Coś jeszcze ? Ja muszę podłączyć xboxa pod router kablem ethernet ? Bo miałem podłączonego xboxa kablem wyjętego z 2 kompa ktory jest podłączony pod router.
     
  8. Brudsien

    Brudsien Pomocnik Pomocnik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    1860
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice
    Kto ci ustawial router, uslugodawca neta ?
    Do domu przychodzi kabel z netem czy masz radiowo net ?
     
  9. Biesek

    Biesek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    ustawiał mi usługodawca, radiowy
     
  10. Brudsien

    Brudsien Pomocnik Pomocnik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    1860
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice
    Wiec najprawdopodobniej masz filtrowanie po mac adresie, jako ze router ktory masz dziedziczy ustawienia sieci to trzeba by go przestawic na kolejna podsiec ale szkoda roboty bo jak sie nie znasz to bylo by kupe tłumaczenia, wiec albo dzwonisz do nich i oni przypisza mac adres konsoli i przy okazji niech otworzą porty dla konsoli tzn 3074 tcp/udp i 88 tcp i dzieki temu bedziesz mial neta na konsoli albo trzeba by samemu sklonowac (przepisac) mac adres z kompa do konsoli ale wtedy bedzie konflikt adresow ip i moze polaczenie ci zrywac i jak chcesz grac online bedzie to utrudnione

    Aby przepisac mac adres wejdz w menu start wpisz polecenie cmd, w okienku ktore sie pojawi wpisz ipconfig /all i poszukaj swojej sieciowki enthernetowej, pozycja adres fizyczny to adres mac karty, ten przepisz do konsoli, w ustawienia systemu, ustawienia sieciowe, siec przewodowa, skonfiguruj siec, ustawienia dodatkowe, alternatywy mac adres
     
  11. Biesek

    Biesek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Aby przepisac mac adres wejdz w menu start wpisz polecenie cmd, w okienku ktore sie pojawi wpisz ipconfig /all i poszukaj swojej sieciowki enthernetowej, pozycja adres fizyczny to adres mac karty, ten przepisz do konsoli, w ustawienia systemu, ustawienia sieciowe, siec przewodowa, skonfiguruj siec, ustawienia dodatkowe, alternatywy mac adres
    Wszystko to zrobiłem ale dalej nie smiga... może to pomoże :
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
    http://imageshack.us/photo/my-images/830/p1180006q.jpg/
     
  12. Brudsien

    Brudsien Pomocnik Pomocnik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    1860
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice
    Rozumiem ze konsola podpieta kablem sieciowym pod router ?
    mac ktory przepisałeś na pewno jest prawidłowy ?

    A wpisz w menu start cmd po tym wpisz
    Kod:
    ping www.google.pl
    i jaka masz wartosc TTL ?
     
Wczytywanie...

Poleć forum