1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z padem; gwarancja

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez kubbaasss, Sierpień 5, 2010.

  1. kubbaasss

    kubbaasss Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 4, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!!
    Podczas gry pad samoczynnie się wyłączył po czy nie chce się włączyć. Myślałem, że to problem z bateriami które wymieniłem, lecz to nic nie dało. Pad działa jedynie gdy go podłącze na kabel. Chciał bym go oddać na gwarancje lecz nie wiem co mam teraz zrobić. Jakie są warunki gwarancji, pad też podlega? Musze zadzwonić do MS czy napisać e-mail?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maciekww28

    maciekww28 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2009
    Posty:
    388
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    akcesoria objęte są chyba roczną gwarancją - zadzwoń na infolinię i będziesz wiedział wszystko
     
  4. wolter

    wolter Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2010
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Gwarancja jest na caly zestaw xboxa 360.
     
Wczytywanie...

Poleć forum