1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z padem

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez mateusz232, Luty 9, 2009.

  1. mateusz232

    mateusz232 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 17, 2009
    Posty:
    121
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mam może głupi problem jednak problem wsadziłem akumulatorki 2700 do pada i chciałem je podładować jak się okazało nie mogę ich wyjąć... Jak wyjąć baterie z pada ? oO
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. szczyl7

    szczyl7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    131
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Tarnów
    enrgicznie potrząśnij z góry do dolu powinny wyjść
     
  4. mateusz232

    mateusz232 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 17, 2009
    Posty:
    121
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
  5. jarek43_16

    jarek43_16 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2008
    Posty:
    254
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Lisów
    ja miałem gp 2700, mocne potrząśnięcie wystarczy żeby wyszły
     
  6. Sereczek

    Sereczek V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2008
    Posty:
    204
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Jak nie wychodzą to weź kombinerki i pociągnij za baterie to aż taki problem żeby pisać o tym na forum ?
     
  7. wujekzbys

    wujekzbys Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2009
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    może i nie głupi pomysł.
    Ja mam natomiast takie dziwne zjawisko, raczej miałem, że mój pad (pady) nie trzymaja punktu zerowego, to znaczy wsiadam do pojazdu w grze FFoW a on sam rusza do przodu na innym padzie z koleji do tyłu powolutku ale jednak, co przeszkadza w konkretnym wycelowaniu i oddaniu strzału np. z czołgu czy transportera.Zgłosiłem problem do servisu a oni, że przyślą mi drugi ale ja nie chcę, bo myślę, że będzie to samo. Mam trzy pady i wszystkie są do kitu a to bardzo przeszkadza w graniu. Na innych grach nie zauważyłem tego zjawiska. Więc rozkręciłem pady po koleji, wylutowałem cały układ sterowania (potencjometry i inne) i zauważyłem, że smar który jest pod dociskiem odpowiedzialnym za punkt zerowy jest za gęsty tak, że potencjometr nie ustawiał się na zero. Wymieniłem smar (olej techniczny jest zły bo pad skrzypi po czasie) podciągłem sprężynki dociskowe i jest ok w dwóch padach, w trzecim natomiast musiałem troszkę zmienić kąt ustawienia potencjometru tak żeby był martwy punkt. Mikro przełączniki pod LB czy RB też w jednym z padów nie załączały na czas po lekkim naciśnięciu, wymieniłem na inne i teraz pad jest oki, muszę jeszcze zrobić własne przeróbki krzyżaka, bo jego działannie pozostawia wiele do życzenia.
     
  8. Piri

    Piri V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2008
    Posty:
    529
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Włoszczowa :)
    WujekZbys - mogłbyś tutki porobić ? Napewno by sie przydały
     
  9. Fasto

    Fasto Banned

    Dołączył:
    Luty 6, 2009
    Posty:
    243
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nowy Korczyn
    to nowy trza kupić :)
     
  10. wujekzbys

    wujekzbys Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2009
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    może porobie, a nowe kupowałem i każdy był zły, gdyż jak wspomniałem to wina smaru pod dociskami. W innych grach to się może nie objawia ale we FFoW tak a gram w tę grę na live przez 133 dni po 6 godzin dziennie i wkurza mnie jak coś jest nie precyzyjne, bo jeden nie celny strzał albo opóźniona reakcja i przegrywam, dlatego mam pady bardzo dopracowane a FFoW na live to naprawde bardzo wciągająca i wymagająca strzelanka, SPRÓBUJCIE. CoD czy BBC to dziadostwo na live a o HALO to szkoda wspominać. We FFoW wszystko dzieje się jak w realu a mapy są naprawdę duże i można sobie dowolną wybrać jak i PING, co w innych grach jest nie możliwe a PING stanowi bardzo dużą rolę w graniu na live nie prędkość netu download czy upload lecz PING.
     
  11. kepisty89

    kepisty89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 3, 2009
    Posty:
    137
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Gdańsk

    Trochę nie roumiem co napisałeś... można "wybrać" ping? :confused:

    I tez nie zgodze się co do słów, iż nie liczy się download i up, ping to właśnie szybkość wysyłania i odbierania danych pakietowych, czyli up i down, tylko nie w kb/s a czas jaki jest potrzebny na wysylke pakietu i odbiór :)
     
  12. marcin666

    marcin666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2008
    Posty:
    57
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków
    A spróbuj poprostu nacisnąć kilka razy ten przycisk służący do otwirania panalu z bateriami.
     
  13. mateusz232

    mateusz232 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 17, 2009
    Posty:
    121
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    niestety musiałem użyć kombinerek i trochę poniszczyłem akumulatorki ;/
     
  14. wujekzbys

    wujekzbys Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2009
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    CYTAT:
    "PING dokładnie to format pakietu, na którego nadejście odpowiada sie tym samym pakietem (z zaznaczonym bitem odpowiedzi). Jednocześnie monitoruje się czas przejścia (błądzenia pakietu). Z prostych rachunków - jeśli przykłądowo pakiet PING o rozmiarze 1024 bajtów idzie do określonego serwera z czasem 500ms (w jedną stronę), to szybkość transmisji do/z tego serwera będzie możliwa z maksymalną prędkościa 1kB/s (oczywiście z reguły wysyłamy krótszy pakiet - odbieramy dłuższy i dotyczy to tylko sytuacji, gdy nalezy potwierdzać każdy jeden pakiet. Jednorazowo jednak serwer wysyła więcej, stąd przy dłuższych opóźnieniach prędkości i tak są większe."
     
Wczytywanie...

Poleć forum