1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z pendrive, a przerobka

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Tomek3er, Grudzień 20, 2010.

1. Tomek3er

Tomek3er Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam jestem tu nowy w zaqsaadzie to moj pierwszy post, problem polega na tym ze przekopiowalem na pen drive dodatki do forzy od mojego znajomego z nieprzerobionej konsoli slim, natomiast moja konsola z nie widzi tego pendrive, mam konsole przerobiona w zeszlym roku nie wiem co to za przerobka, czy jesli wgram najnowsze oprogramowanie ze strony ms wszystko ebdzie dzialac bez zarzutu ???
    p.s. mam konsole bez hdmi jesli ma to jakies znaczenie.

2. Lotnik421 Xbox One

3. tysonic

tysonic Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    26
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Najlepiej będzie jak ściągniesz sobie te dodatki z Complete Edition (są tu nastronie gdzieś linki) i wrzucisz je na pendrive, powinno chodzić. Ja wrzuciłem je prosto na hdd i hulają bez problemu.