1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z pendrive ( pamiec masowa )

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez krecik186, Styczeń 1, 2011.

1. krecik186

krecik186 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam , jestem nowy i całkowicie zielony w tematach o xbox 360... Niedawno kupiłem xbox 360 arcade , ale niestety bez dysku zew. wyczytałem gdzieś na necie ze mozna taki dysk zrobic poprzez pendrive ... Wgrałem sobie na pendriva najnowszy dashboard 9199 ( zajmuje on jakieś 90 MB ) Mój pendrive ma 4GB ... Włozyłem go do konsolki i zaktualizowałem ... mam teraz pendrive jako pamiec masową i jest na nim tylko profil i seve z gier ... chciałem na niego wrzucic jakies motywy , filmy , muzyke itd. ale , gdy chce skopiowac jakies motywy do xboxa to wyswietla sie ze dysk docelowy jest pełny , a jest na nim ponad 3GB wolnego miejsca ... Dlaczego nie moge nic skopiowac ? czy da sie to jakos obejsc albo cos zmienić ?? Nie znam się , więc POMÓŻCIE !!!! Prosze !!!!!!!

2. Lotnik421 Xbox One

3. chryspi12

chryspi12 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    użyj programu np. Modio i wszystko wgrasz bo to normalne też tak mam

4. bartoszKSSG

bartoszKSSG Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    66-400
    Sformatuj pena poprzez Xboxa, przystosujesz go do wspolpracy

5. krecik186

krecik186 Świeżak Świeżak