1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z podłaczeniem monitora Full HD POMOCY

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez jarek9292, Październik 15, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. jarek9292

jarek9292 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Witam wszystkich użytkowników mam mały problem nie znam się za bardzo wiec proszę o wyrozumiałość... Wiec mam monitor Full HD samsung B2230 posiada wejście tylko d-Sub i mam xbox 360 z hdmi na razie mam xboxa podłączonego kablem z dużego wyjścia do monitora. Kupiłem kabel za 10 zł i na monitorze widać taki potrójny obraz (zamazany) i tu pojawa się moje pytanie czy da sie z wejścia hdmi podłaczyć ten monitor?? na allegro znalazłem nawet taki kabel który niby to umożliwia tu są zdjęcia tego kabla:

Imageshack - imgasd903ue7.jpg - Uploaded by jare9292
    http://img259.imageshack.us/img259/1172/img3899rh2.jpg

Kabel kosztuje 40 zł
    I co wy na to? by to zdało egzamin czy to lipa...
    Z góry dziękuję za podpowiedzi co mam zrobić...
    Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. Seban_ZA

Seban_ZA Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    54
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    TRN/BDG
    powinien dać rade tak kabelek;)

4. Guccimane

Guccimane Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
  5. Dragon_2009

Dragon_2009 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18