1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z podłączeniem X360 do internetu.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Shin, Listopad 10, 2010.

1. Shin

Shin Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!

Mam pytanko, ponieważ nie mam pojęcia w jaki sposób mogę podłączyć mojego Xboxa 360S do internetu. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, więc proszę o dokładne wytłumaczenie co i jak. Mam internet sieciowy, podłączony do zintegrowanej karty w komputerze.

Tu zdjęcie:

I teraz moje pytanie. Czy niezbędny jest mi router do podłączenia Xboxa z internetem? Czy nie mogę odłączyć kabla od komputera i podłączyć do Xboxa? (Swoją drogą próbowałem, ale nie wykrywa mi internetu, wtyczka wchodzi bez problemu). Jak to zrobić?

2. Lotnik421 Xbox One

3. mihcal5

mihcal5 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    niezbędny jest ci router, tyle ci powiem, bo wujek Google powie ci wszystko tak samo jak wyszukiwarka forum

4. Qazimodo

Qazimodo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Alfa Centauri
    nie potrzebny jest router

xboxa mozna podłączyć przez kartę sieciowa w PC kablem krosowanym i ustawić połaczenie
    wg. tego >>> Xbox 360 - Online Center - Offline

nie zapomnij w PC udostępnić połaczenia sieciowego

5. Shin

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1