1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z połączeniem się z XBOX LIVE.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez heynow, Kwiecień 5, 2014.

  1. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć,

    Od dłuższego czasu mam problem z połączeniem się z XBOX LIVE. Podczas testowania połączenia łączę się z internetem ale z LIVE'm jest już problem. Taki stan utrzymuje się już kilka dni. Na stronie microsoftu status usługi live jest ok. Nie wiem już co mam robić, próbowałem 100 razy resetować router, czyścić pamięć cache na konsoli. Support zaleca usunięcie profilu i ponowne jego pobranie, ale jak mam teraz ten profil pobrać skoro nie mam połączenia z Xbox live... Podczas próby połączenia się z live'm wyświetla się kod błędu 8015109E.

    Ma ktoś też takie problemy?

    HELP!!!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Seb93

    Seb93 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2011
    Posty:
    331
    Polubienia:
    92
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Warszawa
    A łączyłeś się już wcześniej czy to pierwszy raz ?
     
  4. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wcześniej logowałem się bez problemu. Ostatnio na ich stronie pojawiały się alerty i nie dało się zalogować, ale teraz wg nich jest wszystko ok.
    Nie mam pojęcia o co chodzi, golda mam kupionego i nie moge zagrać... MS w moich oczach jest już spalony.

    Spróbuje napisać do supportu ale wątpię żeby rozwiązali ten problem.
     
  5. p0358

    p0358 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2013
    Posty:
    135
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Spróbuj usunąć profil ręcznie z dysku i pobrać ponownie. Połączenie z internetem masz (tak wynika z tego co napisałeś), tylko, że nie możesz się zalogować.
     
  6. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jak chce pobrać profil to wyświetla komunikat "nie można połączyć się z usługą xbox live".
     
  7. p0358

    p0358 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2013
    Posty:
    135
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Czyli testujesz połączenie, łączy cię z internetem, ale podczas testowania połączenia z Xbox Live wywala błąd? Czy może po prostu wywala, że nie ma połączenia z Xbox Live i tyle? Może zmieniałeś konfigurację sieciową (router, kabel itp.)?
     
  8. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Podczas testowania łączę się z internetem ale z XBL już nie. Od wczoraj mam 2 routery ale wcześniej z 1 też miałem ten sam problem.
    Wygląda to tak:
    ROUTER1 -> ROUTER2 -> KOMP I XBOX
    Z tym że przy próbie połączenia ROUTER1->XBOX za pomocą czy to kabla czy wifi problem nie znika.
    Zastanawiam się czy nie blokują mi się porty odpowiedzialne za XBL, ale wcześniej wszystko śmiagało bez zarzutu...
     
  9. p0358

    p0358 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2013
    Posty:
    135
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Nie napisałeś wciąż, jakie informacje podaje Xbox przy testowaniu połączenia, kiedy nie łączy się z Xbox Live. Możesz spróbować upewnić się, że porty są odblokowane, ew. przekierować je. Tu masz wszystkie porty z których korzysta XBL:
    Port 88 (UDP)
    Port 3074 (UDP i TCP)
    Port 53 (UDP i TCP)
    Port 80 (TCP)
     
  10. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    "Wystąpił błąd w połączeniu. Po więcej informacji kliknij...", a jak wybiorę więcej informiacji sugeruje mi restart routera.
     
  11. p0358

    p0358 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2013
    Posty:
    135
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Czyli nie masz błędu ICMP albo MTU. Oficjalna pomoc Xbox mówi, żeby przywrócić ustawienia sieci na Xboksie do wartości fabrycznych (co przywróci ustawienia fabryczne TYLKO dla ustawień sieciowych, wszystko inne ustawienia zostaną zachowane).
     
  12. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Sprawdziłem scanerem i okazuje się że m.in. porty 53,80 są zablokowane. Może wiesz jak je odblokować?
     
  13. p0358

    p0358 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2013
    Posty:
    135
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Prawdopodobnie jakiś firewall na routerze, poszukaj czegoś na ten temat w jego instrukcji.
     
    1 osoba to lubi.
  14. heynow

    heynow Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2014
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ok, będę kombinował. Dziękuje bardzo za pomoc!!! ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum