1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z przeniesiem licencji

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez saymyname, Wrzesień 2, 2015.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. saymyname

    saymyname Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2015
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam mam problem z przenieziem licencji. Było tak:chciałem podzielić się z kumplem grami z mojego konta. Kiedy zalogowałem się z mojego konta na jego konsolę i przeniosłem licencje(połowa sierpnia). Kiedy zalogowałem się na mojej konsoli (mam jeszcze ważnego golda) odkryłem że zniknął mój abonament gold, wszyscy znajomi z mojej listy poznikali, a jak chciałem przenieść licencje z powrotem na moją konsolę to okazało się że moge to dopiero zrobić 16 grudnia. Co mógłbym teraz zrobić bez czekania tych czterech miesięcy?Wymienić się konsolami?




    Pozdrawiam
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Jeśli jesteś pewny że stało się to co tu opisałeś to pisz albo dzwoń do supportu MS. To nie jest normalne że znika gold czy znajomi i nie ma na to wpływu przenoszenie licencji. Oni z pewnością wszystko wyjaśnią.
     
    saymyname lubi to.
  4. saymyname

    saymyname Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2015
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ok dzięki napiszę i dam znać jak poszło.
     
  5. saymyname

    saymyname Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2015
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ok rozmawiałem z konsultantem xbox support i problem został rozwiązany.@Rob1N_PL dzięki za pomysł - bardzo pomogło. Temat do zamknięcia.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum