1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z przesyłką gwarancyjną.

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Kejcpor, Marzec 20, 2009.

  1. Kejcpor

    Kejcpor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 20, 2009
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Niedawno mój Xbox odmówił posłuszeństwa. Zgłosiłem konsolę na stronie i mailem dostałem etykietę zwrotną UPS. Gdy zadzwoniłem do najbliższego oddziału firmy pani oznajmiła, że przesyłka wyniesie mnie "tylko" 800 zł. Ile zapłaciliście za wasze przesyłki? Na etykiecie widnieje adres we frankfurcie. To chyba normalne, ale cena frachtu jest zdecydowanie zbyt wygórowana. Za taką kwotę mogę kupić nową konsolę + 2 gry. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. czachadymi89

    czachadymi89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 24, 2008
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Zabkowice Sl
    czyli wysłałeś przerobiona konsole do serwisu m$ bo się zepsuła a teraz chyba musisz ponieść koszty transportu a konsola i tak nie będzie naprawiona
     
  4. Kejcpor

    Kejcpor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 20, 2009
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nie. Nie wysłałem konsoli. (Nieprzerobionej) Miałem zamiar zamówić kuriera telefonicznie, żeby odebrał przesyłkę i wtedy pani powiadomiła mnie o cenie.
     
  5. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    przeca gwarka jest darmowa(tzn wysylka/powrot paczki do/od m$) wiec baba ci kity wciska


    chyba ze masz zbanowana konsolke?
     
  6. czachadymi89

    czachadymi89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 24, 2008
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Zabkowice Sl
    @UP

    on się pyta czy cena za kuriera jest zbyt wygórowana :rolleyes:
    ciężko powiedzieć nigdy nie zamawiałem kuriera, nie powiem nic interesującego
     
  7. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    @UP
    Tytul tematu 'Problem z przesyłką gwarancyjną' mowi sam za siebie,wysyla to na gwarke...wiec czemu on ma palcic skoro to zawsze m$ na swoj koszt zabiera/odwozi?
     
  8. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Pani z UPS pewnie nie jest za bardzo w temacie, możesz jej powiedzieć, że przesyłkę opłaca odbiorca towaru, czyli Microsoft.
     
  9. blackhat156

    blackhat156 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 27, 2009
    Posty:
    59
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    To nie ty do nich adresujesz tylko M$ wysyla gonca do ciebie.
    to jest za freee, tak samo jak odbiur.
    Co do wysylki przerobionej to ja tak zrobilem, wrucil calkiem sprawny z wymienionym wszyskim poza napendem(nawet obudowa)
     
  10. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    ups kiedys myslal nad takim systemem ze jak wysylasz cos za granice na koszt odbiorcy to musisz za to zaplacic a jak wszytsko bedzie ok to ci zwroca te pieniadze ( wiem o tym bo sam wysylam duzo paczek gwaranacyjnych do Hp w Holandi). Ale chyba sie z tego wycofali bo tylko cos kurier straszyl ze tak bedzie a nigdy zadna faktura nie przyszla)
    w twoim przypadku pewnie nie zaznaczyles ze za przeslke placi odbiorca (panie z ups nie zawsze o to pytaja i lubia przyjac ze to my placimy)
    jednak na liscie przewozowym ktory dostales od MS musi byc zaznaczone ze to oni placa a to sie liczy wiec spokojnie zamow kuriera jeszcze raz.
     
  11. konri976

    konri976 Banned

    Dołączył:
    Marzec 8, 2009
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Szczytno
    po prostu nie dzwon do najblizszego ups tylko zadzwon pod ten nr co masz na etykiecie wysylki. tam wszyskto widzą o co chodzi
     
  12. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    podepnę się do tematu z małym offtopic'iem
    Dnia 04.03 dostałem maila o treści:
    Serdecznie dziekujemy za zgloszenie zamowienia na jedno z akcesoriow Xbox. Zamowienie zostalo wyslane i w ciagu najblizszych 7-10 dni powinno zostac dostarczone.Gdyby po uplywie tego czasu,zamowienie nie zostalo zrealizowane , prosimy o kontakt telefoniczny z naszym serwisem Xbox...

    do dziś nie było żadnego kuriera ani nic, a nie mogę korzystać z konsoli, bo mój pad jest faktycznie zepsuty. Czekać nadal czy robić im borutę?
     
  13. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    dzwon!


    ja dostalem ale jeszcze raz zdzwonie ze niby nieprzyjechal pad to drugiego jeszcze dostane ^^
     
  14. sebool12

    sebool12 Guest

    Ja też mam problem bo dzwoniłem w sprawie pada, pani poinformowała mnie, że gwarancja na akcesoria mi minęła (mówię WTF?!) choć konsole kupiłem w połowie lutego, a data produkcji jest 12.2008 (Jasper ;]). Powiedziała, że muszę im wysłać dowód zakupu by mogli zweryfikować gwarancje i ją przedłużyć na normalny okres. No więc wysłałem do nich dowód zakupu na xboxsup2@microsft.com, a w temacie nr sprawy (wysłałem też drugiego z nr seryjnym konsoli). Miną ponad tydzień i zero odzewu choć Pani przy telefonie mówiła, że się odezwą i wszystko ustalimy. Wkurzyłem się i zadzwoniłem czy coś źle zrobiłem Na to powiedziała, że wszystko dobrze zrobiłem, ale muszę jeszcze poczekać, bo oni obsługują całą Europe.
    Ile wy czekaliście na ich telefon po wysłaniu im dowodu zakupu ?
    Czy wysyłać jeszcze raz im e-maila albo dzwonić ?

    PS. Da się jakoś prosić o ponowny nr sprawy ? Może coś źle zapisałem i zły nr w temacie podałem :confused:
     
  15. cwikla

    cwikla Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2009
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    poczekaj, ja czekałem 2 tyg zanim mi pani powiedziała ze pad pojedzie.
     
  16. otacon

    otacon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2009
    Posty:
    47
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    @sorry za offtop ale jak widzę taką pazere to mi sie nóż w kieszeni otwiera..
     
  17. zenon

    zenon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    166
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    niestety to arcypolskie zachowanie.zlodziejstwo wyssalismy juz z mlekiem matki :) nic dziwnego ze kazdy nas omija z daleka.
    przez takich ludzi mozemy dlugo czekac na polski xbl.
    i wcale bym sie nie zdziwil jesli ms zaprzestalby wysylania pad´ow w polsce "na gebe".
    "co?pan z polski?prosze przylac rachunek i pad to wyslemy nowy" ;)
     
  18. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    lol a wy myslicie ze tylko pl tak korzystaja?


    ja czekalem tydzien na ich telefon
     
  19. DragonFly

    DragonFly Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2007
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Polska-Wrocław
    wygurowana? lol
     
Wczytywanie...

Poleć forum