Problem z realizacją GOLD i EA

slimerry

Świeżak
Świeżak
Witam

Zakupiłem niedawno XOs w zestawie był 2x Gold na 3 mc i EA na 1 mc ,niestety nie mogę aktywować kodów do mojego konta. Po wpisaniu kodu czy to przez konsole czy pc (wyświetla mi ze to gold na 3 mc albo EA na 1 mc) lecz po zatwierdzeniu wyskakuje "coś poszło nie tak..." kod błedu XBOS-3020


Po ponad godzinnej rozmowie z supportem ,nic się nie dowiedziałem..
coś tam próbowali z informacjami bilingowymi ,lecz nie przyniosło to żadnego skutku.
Stwierdzili że z ich poziomu nie są w stanie nic więcej zrobić i przekazują sprawę dalej..
Podobno w ciągu 3-4 dni roboczych ktoś ma ten problem rozwiązać.

Miał może ktoś podobny problem ?

Dodam że do mojego konta nie jest przypisana żadna karta płatnicza ani PayPal
nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ,ale udało mi się dodać 14 dniowego triala na Golda
Golda na 3 mc próbowałem dodać przed aktywacja triala i wychodził ten sam błąd co teraz.

Za jaką kol wiek pomoc w szybszym rozwiązaniu mojego problemu bardzo dziękuje !
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Zadam czysto teoretyczne pytanie: masz na koncie xbl uzupełnione dane bilingowe? Tzn imię, nazwisko, adres itd? W ustawieniach konta powinieneś mieć.
 

slimerry

Świeżak
Świeżak
jeśli chodzi Ci o informacje bilingowe na koncie Microsoft to tak mam uzupełnione.
 

fenixck

Świeżak
Świeżak
Witam serdecznie, ktoś może rozwiązał powyższy problem bo niestety borykam się z tym samym... Nowa konsola razem z live'm, i ea access, ktore nie dzialaja. Kody na gry jak najbardziej. Przy subskrypcjach informacja "coś poszło nie tak, xbos-3020 blablabla.."
Pozdrawiam!
 

ryback

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
podepne sie do tego bo mam to samo, gold sie wbil ea access nie chce i wyskakuje ten sam blad
 

fenixck

Świeżak
Świeżak
Zrobilem nowe konto, problem sam sie rozwiazal. Na support microsoftu nie ma co liczyc. Czekam od tygodnia a sprawa jest wciaz "open" i nikt sie nie kwapi, zeby ten problem rozwiazac.
 

Do góry Bottom