1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z skyrim

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez grandperfect, Grudzień 30, 2011.

  1. grandperfect

    grandperfect Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2011
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    siema wczoraj przerobilem xboxa na lt 2.0 i zaczalem grac w skyrima, lecz go nie zainstalowalem
    w pewnym momencie gry ( po wejsciu do pekniny ) gra zaczyna sie crashowac ( nie moge z nikim rozmawiac, podczas walki nie widac broni przeciwnikow podczas walki ) gdy podejde do czlowieka z ktorym mam porozmawiac ( jestem podczas robienia misji ) konsola sie tnie slychac tylko muzyke w tle i musze restartowac konsole...
    Dodam iz gra cras***e sie tylko w tym momencie...
    CO mam zrobic?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Spróbuj nagrać gre jeszcze raz, może coś źle się wypaliło. Jak nie to pewnie obraz jakiś lipny.
     
  4. grandperfect

    grandperfect Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2011
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dobra zeby nie robic 2 tematu zadam tu pytanie ;p
    Skyrima dostalem od kumpla wiec nie wiem jak nagrac gre na lt 2.0
    czy moglby ktos mi podeslac linka jak nagrywac gry na lt 2.0?;p
    najlepiej aby to byl film
     
  5. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
  6. grandperfect

    grandperfect Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2011
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    mam ostatnie pytanie...
    czy ja wrzuce gre z plyty na komputer i z komuptera na nowa plyte to gra bedzie sie crashowac??
    czy musze od nowa sciagac skyrima?
     
  7. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Raczej tak skoro płyta jest źle nagrana
     
Wczytywanie...

Poleć forum