Problem z udostępnianiem Golda (zaznaczona konsola domowa)

MGM

Świeżak
Świeżak
Cześć, mam problem bo pomimo aktywnej subskrypcji, oraz ustawionej konsoli domowej na moim koncie, to na koncie syna (konto dziecka) nie widzi golda, oraz nie może korzystać z grania online. Wszystkie gry zainstalowane (również te z golda) działają normalnie w singlu. Co mogę zrobić?
 
Ostatnia edycja:

pluto26

Xbox One
Xbox One
Pomocnik
Użytkownik
To wszystko masz ustawione na jednej konsoli???
 

maciekww28

Użytkownik
Użytkownik
nie jest to związane z wiekiem dziecka? może ma podane 5 lat itp i konsola z automatu blokuje dostęp do gier +16/18
 

MGM

Świeżak
Świeżak
To wszystko masz ustawione na jednej konsoli???
Tak na jednej konsoli.


nie jest to związane z wiekiem dziecka? może ma podane 5 lat itp i konsola z automatu blokuje dostęp do gier +16/18
...Wszystkie gry zainstalowane (również te z golda) działają normalnie w singlu...

Spróbuję założyć kolejne konto i zobaczę czy tam będzie działać.

EDYTA ok, założyłem kolejne konto i na nim również nie widzi golda.

EDIT po kontakcie z chat supportem i resecie konsoli z wyciąganiem kabla, multiplayer działa na innych kontach. Nie wiem jak z inną aktywnością Gold, np. dostępu do menu Golda dalej inne konta nie mają (wyświetla się "Zapisz się do Gold").
 
Ostatnia edycja:

maciekww28

Użytkownik
Użytkownik
Innym kontom nie zmieni się status - korzystają z Twojej subskrypcji
 

Do góry Bottom