Problem z udostępnianiem internetu z PC przez kabel.

Zielarek

Świeżak
Świeżak
Witam,
(sorki za pomylenie wcześniej działów)


Otóż moja sytuacja wygląda tak: posiadam internet z UPC. Mój komputer łączy się z routerem(?) przez modem wi-fi (na usb). Stary PCet z win xp (sp2).
Nie jestem w stanie w żaden sposób udostępnić internetu z PCta (który ciągnie przez wifi) do konsoli przez kabel ethernet i "połączenie lokalne". Nie znam się zbytnio na tego typu sprawach, ale naprawdę dużo czasu spędziłem żeby rozwiązać ten problem. Wypróbowałem wiele sposobów, jakieś połączenia mostkowe, opcje udostępniania internetu* ale najlepszym efektem jaki osiągnąłem było to, że mój x łączył się z siecią ale już dalej nie.

*

Licze na jakiś drobny dialog, chętnie podam dodatkowe dane. Będę wdzięczy jeżeli oszczędzicie sobie teksty typu "Nie umiesz korzystać z google; był już taki temat; poszukaj po forach" Naprawdę, próbowałem rozwiązać swój problem, ale myślę że potrzebuje raczej indywidualnej pomocy.

Dzięki naprzód
 

madluxx

Użytkownik
Użytkownik
spr€buj zrobić połączenie mostkowe, zaznacz połączenie ktore daje ci neta na kompa i to połączenie które ma obsługiwać xbox, wtedy na obu połączeniach prawy myszki i wybierz mostek sieciowy i bedzie działać przynajmniej ja tak mam i net jest na konsoli.

połączenia sieciowe

a no i router musi mieć włączoną opcje DHCP - automatyczne przypisywanie IP do urządzeń
 

Zielarek

Świeżak
Świeżak
Niestety jak zrobie już mostek sieciowy to nie mam internetu ani na kompie, ani na x'ie. (nie zależy mi na tym żeby internet był równocześnie na obu). Chyba że mam wprowadzić adresy IP itd ręczenie. Narazie obie sieci mam ustawione na automatyczne łączenie, jak i xboxa. Jeżeli mam wprowadzić sam to jakie? ew gdzie ich poszukać.