1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z uruchomieniem nowszych gier na XBOXie

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez student, Wrzesień 21, 2011.

1. student

student Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam,

Wybaczcie, dla większości z Was pewnie to wszystko jest oczywiście. Jestem jednak kompletnie zielony w tym temacie i jako absolutny świeżak tutaj na forum, bardzo liczyłbym na Waszą pomoc. Otóż xboxa kupiłem pod koniec 2008 roku, by na początku roku 2009 go przerabiać. Grałem tylko i wyłącznie offline, nie korzystałem z xbox live. Jak się domyślacie nowsze tytuły z biegiem czasu przestały mi "chodzić". Ostatnio podpiąłem xboxa pod neta i ściągnąłem aktualizacje. Aktualizacja wgrała się co widać po nowym menu chociażby. Nowe gierki jednak dalej nie chodzą, po prostu konsola tych płyt nie czyta.

Co mam zrobić, słyszałem coś, że jest opcja, która wymaga umieszczania każdorazowo przed odpalaniem gry, w napędzie jakiejś płytki z danymi naprawczymi, która pozwoli cieszyć się grą. Jest coś takiego ?

BARDZO PROSZĘ O POMOC !

2. Lotnik421 Xbox One

3. FaAbZoR

FaAbZoR Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    z tego co wiem po zaktualizowaniu konsoli przeróbka traciła sens bycia ... tj traciło się przerobiona konsole i trzeba było przerabiać na nowo...

4. student