1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z Xbox, błąd E71

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez adi9301, Grudzień 2, 2010.

1. adi9301

adi9301 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam! Przez wakacje zarobiłem sobię troszkę pieniędzy, ponieważ jestem jeszcze uczniem. Większość z nich poświęciłem na konsolkę.
    Teraz niestety żałuję że ją kupiłem ze względu na jej straszną wadliwość!
    Od pewnego czasu zawieszała mi się nieraz. Teraz niestety albo ciągle się zawiesza, albo najczęściej wgl nie włącza tylko wyskakuję błąd E71.
    Chcąc poprawić styki w konsoli ją rozebrałem, i po tym niestety pady mają bardzo słaby zasięg, wystarczy odsunąć się na 3metry, albo zasłonić ręką czy położyć gdzieś na półkę i traci zasięg.... trzeba pada wtedy spowrotem zbliżyć do konsoli żeby spowrotem złapał zasięg. Ostatnio sądząc że to wina złego oprogramowania, pobrałem na pendrive najnowsze i zaktualizowałem, niestety nadal jest tak samo, jak się uruchomi konsola to z 15min podziała i się zawiesza, a później już tylko błąd E71 albo na logo przy włączaniu się zawiesi... Czy to da się jakoś naprawić? i co z Tymi padami? czemu teraz mają taki słąby zasięg?
    Żałuję żę nie dołożyłem pieniędzy i nie kupiłem PS3, zapewne jest mniej awaryjna od tego badziewia od Microsoftu....
    Jest to konsola z 2007roku, 2 pady, przeróbka ixtreme 1.6, bez hdmi.