1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z Xexem.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez cebóla, Marzec 15, 2013.

1. cebóla

cebóla Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam.
    Na początku dodam, że jestem zielony jak ufoludek jeśli chodzi o X-klocki, więc proszę mówić do mnie najprościej jak to tylko możliwe. :)

Oto cała historia:

1. Nie chcę wydawać hajsu na płyty (6zł za sztukę (przynajmniej u mnie w sklepie)). (taaak. mam przerobioną 360 :single_eye: . z dyskiem:60GB :bull_head: )
    2. Zażenowany ceną płyt, szukam, czy jest możliwe kopiowanie gier na dysk konsoli.
    3. Znajduję wasze forum i (żeby nie skłamać) od 5 dni przedzieram się przez nie w poszukiwaniu wskazówek.
    4. Czytam.....
    5. ----,,----
    8. docieram do FreeStyle Dash'a, Dashlaunch'a (http://xboxforum.pl/artykuly-196/tutorial-jtag-rgh-poradnik-uzytkownika-v1-7-a-145552/). Okazuje się że Pen (32GB) mimo wielu prób, i kombinatoryki w każdy możliwy sposób nie bootuje FSD przy starcie konsoli.
    9. Więc szukam powodu na waszym forum. I docieram do nieszczęsnego Xex'a (http://xboxforum.pl/artykuly-196/tutorial-freestyle-dash-automatyczny-start-launch-ini-142674/) "Przypadek drugi konsola nie startuje z podłączonym pendrive(brak dashlaunch)".
    Postępuję zgodnie z poradnikiem i nadal kicha...