1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

problem ze "ściereczką"

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez hdfkl, Styczeń 19, 2015.

1. hdfkl

hdfkl Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam,
    jestem zupelnie zielony w te klocki, wiec z gory prosze o wyrozumialosc, ale przchodzac do problemu... mam na xboxie przerowbke lt 3, tak jak 2 moich kumpli. 1 z nich sciaga i nagrywa gry, ktore dzialaja u niego i u tego 2 kolegi, u mnie w wiekszosci przypadkow zreszta tez... no wlasnie... w wiekszosci przypadkow... co moze byc tego powodem, ze u mnie niektore nie dzialaja? wyskakuje mi blad ze sciereczka, mimo iz plyta nie ma nawet 1 ryski i pol godziny wczesniej kolega po nagraniu sprawdzal czy chodzi ( dziala, bo gdyby bylo inaczej, to bym wam gitary nie zawracal teraz :D ). innym razem ten 2 kolega pozyczyl mi gre, ktora u niego dzialala, a u mnie pokazal sie komunikat o niewlasciwym formacie. nie wiem jakie informacje sa istotne przy diagnozie, dlatego podam to co wiem na chwile obecna. ja mam wesje premium, nagrywajacy kolega bodajze slim (pewnosci nie mam), 2 kolega elite. obaj w tym samym czasie przerobili konsoje u tego samego goscia (ok 1.5 roku temu), ja jakies 3 miesiace temu u innego. wersje dasha swojego moge sprawdzic i jesli potrzeba podac, wersji kolegow juz raczej nie. aktulizacje sciagam na biezaco (tak jak i oni) jesli sie jakas pojawi.