1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem ze zmianą regionu konta

Temat na forum 'Xbox Live' rozpoczęty przez unname, Lipiec 20, 2015.

  1. unname

    unname Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 18, 2009
    Posty:
    228
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Mam problem ze zmianą regionu konta, przy próbie wywala mi taki komunikat: "Wystąpił problem z przeniesieniem konta w tej chwili. Zapoznaj się z witryną Strona pomocy technicznej przy zmianie regionu, aby sprawdzić, czy jest to możliwe w Twoim przypadku, i spróbuj ponownie później."
    Co robić?

    Edit:

    Pytanie nr.2, czy po zmianie regionu utracę golda i zakupione gry?
     
    Ostatnia edycja: Lipiec 20, 2015
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. welcu

    welcu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    44
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Wrocław
    Rozumiem, że robisz to przez stronę xbox.com

    ad.1 - prawdopodobnie trzeba przeczekać jakieś problemy techniczne lub ewentualnie skontaktować się z suportem

    http://support.xbox.com/en-US/error-code-lookup?xr=shellnav

    ad.2 - Gold i gry powinny zostać, ale jeśli na koncie PL masz jakieś środki to nie będziesz mógł z nich skorzystać.
     
  4. k0zik

    k0zik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2009
    Posty:
    44
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Pułtusk
    Też miałem problem ze zmianą regionu ( nie przeniesione do tej pory konto z UK ).
    Jakoś nie mogłem sobie poradzić z tematem według instrukcji na stronach MS i zadzwoniłem na infolinię.
    Tam jakiś sympatyczny facet poprowadził mnie za rączkę i bez problemu zmieniłem region.
    Niestety nie pamiętam już co konkretnie zrobiłem, ale warto do nich zadzwonić i popytać.
     
Wczytywanie...

Poleć forum