1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

problem:(

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez maciexfc, Listopad 14, 2009.

  1. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    Ostatnio na allegro kupilem xbox360 premuim rok 2006(uzywany)

    i po 2 godz grania gdy chce wlaczyc xa ok10 sek swieca zielone diody potem czerwone:(musze czekac ok 2godz i wtedy moge grac ale po 15 min konsola sie wiesza:( co jest tego przyczyna??czy znacie serwis ktory to dobrze robi

    Konsola byla 2 lata temu w serwisie PROFESJONALNY POGWARANCYJNY SERWIS KONSOL XBOX360 XBOX 360 i XBOX
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. wujcior

    wujcior Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 18, 2009
    Posty:
    11
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Wiec chłopie przegrzewa się do dokup sobie wiatraczki za 30zł albo coś z konsolką.
    Tak sondzę.
    A i na przyszłośc w tytule tematu pisz troche konkretniej co do problemu np: problem - 3 czerwone diody
    Gracze nazywają to pierścieniem śmierci. Ring of death
     
  4. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    chetnie bym je kupil:)tylko czy na pewo chodzi o to bo nie che wyrzucac pieniedzy w błoto??
     
  5. Qazimodo

    Qazimodo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 30, 2009
    Posty:
    1690
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Alfa Centauri
    skontaktuj sie ze sprzedającym [zależy jak dawno temu kupiłeś] i
    przedstaw mu problem ,co on na to - ja bym żądał naprawy na jego koszt
    lub zwrotu kasy - bo wpuścił cię w maliny
     
  6. 5HOOGUN

    5HOOGUN Banned

    Dołączył:
    Październik 18, 2009
    Posty:
    410
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Krakowiaczek
    Konsola do serwisu, możemy sobie gdybać ale to coś z chłodzeniem, przegrzana płyta główna może, nie długo wogóle nie włączysz konsoli.
     
  7. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    Konsole dostałem we wtorek od piatku szwankuje:(Ile moze kosztowac naprawa??I co jest wogole przyczyna??
     
  8. HunterPL

    HunterPL Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    46
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Jak palą się choć na chwilę zielone diody to nie jest źle zrób tak :

    - podłącz xboxsa normalnie
    - zapalą się czerwone diody wyłącz go
    - odepnij zasilacz
    - włóż wtyczkę do osobnego kontaktu (nie do przedłużacza albo listwy - bezpośrednio do kontaktu)
    - włącz xboxsa

    ja też tak miałem po kupieniu klocka ale szybko zorientowałem się że to przez to że do listwy mam podłączony TV xboxsa dekoder i DVD :D

    powodzenia
     
  9. DevNull90

    DevNull90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 24, 2009
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Wroo
    Jeśli te problemy zaczęły się w okresie 7 dni od odbioru paczki do pisz do sprzedającego, że jest problem. Konsument ma w czasie 7 dni od zakupu prawo do reklamacji bez podania przyczyny.
    A ja sądzę, że jeśli konsola jest z 2006 roku to sprzedający wiedział, że coś jest nie tak i sprzedał, żeby pozbyć się starocia.

    Co do naprawy jeśli wybierzesz tą drogę. IMO nie opłaca się naprawiać konsol 2006-2007. Za naprawę możesz zapłacić koło 200zł, gdzie koło 400-500zł możesz dostać juz Arcade z 2008 roku z HDMI, który będzie działał dobrze. Także radzę się zastanowić poważnie.

    Na twoim miejscu kłóciłbym się sprzedającym. Ok gdyby to się zaczęlo dziać po miesiącu, dwóch. Ale nie po niecałym tygodniu.
     
  10. SedativRobix

    SedativRobix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    ZDOLNY ŚLĄSK :)
    mam świetną rade pozbądź sie go konsole z 2006 nie są najlepsze. i kup nową. cos o tym wiem mi chodziła jakieś 2 mies. i padła a jak będą ci sie świeciły juz tylko 3 czerwone to lipa. była napawiana na rroda?? bo jak tak to bym ją opchnoł a jak nie to sam zrobił proste bardzo. moze być tez problem pastą trzeba wymienić i zobaczyć.
     
  11. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    mam listwe wlasnie do tego jest podlaczony :xbox,tv,zasilacz
     
  12. SedativRobix

    SedativRobix Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    ZDOLNY ŚLĄSK :)
    moja teoria jest taka jak nie wyłozysz to nie pograsz. kłuć się ze sprzedającym do 10 dni masz prawo oddać bez podawania przyczyny. oddaj najlepiej i kup z roku od 2008 ja mam i nienarzekam
     
  13. HunterPL

    HunterPL Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    46
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0

    no to spróbuj TV zostawić przy listwie a zasilacz od Xa wpiąc do osobnej wtyczki

    napisz czy to pomogło bom :D ciekaw
     
  14. xbox360wojtek

    xbox360wojtek Banned

    Dołączył:
    Maj 14, 2009
    Posty:
    69
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    .
    konsole starsze niz 2008 już nie warto kupować bo się szybko psuja ;D
     
  15. chranchips

    chranchips Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 14, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Krk
    lol. Jakby miał xbox przez to nie działać to czemu mi działa .?
    Mam akara i podpięte do niego:
    - komputer,
    - dwa monitory,
    - router,
    - głośniki,
    - xbox.
    I jakoś wszystko chodzi bez niczego?
     
  16. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    a co z tym ze sie wiesza??
    i czy problem moze byc w zasilaczu??strasznie sie grzeje!!
     
  17. jarek43_16

    jarek43_16 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2008
    Posty:
    254
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Lisów
    Skąd wy to bierzecie, że mozna oddać sprzęt do 7 i 10 dni? Jest równo 2 tygodnie jak kupujesz w sklepie i musisz zwrócić sprzęt w stanie nietkniętym. Ale tu mamy sprzęt używany, wiec to nie wiadomo co z tym zrobić.
     
  18. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    Konsola wyziewa cieple powietrze(b.cieple)a wiem ze powinna zimne badz letnie :)to mam kupic te wiatraczki i bedzie git??
     
  19. avalan

    avalan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 6, 2009
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    jak cieple powietrze to jest git, jak zimne to jest zle. Mozesz sprobowac przeczyscic radiator, do tego bedziesz musial rozkrecic obudowke. najlepiej daj to komus, kto sie na tym zna. Jak chcesz samemu, to rozkrec obudowke, zdejmij oslone (to biale duze cos ^^) i wyczysc radiator miekkim pedzelkiem, ew. wacikiem do uszu lub powietrzem w puszce.
     
  20. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
    kumpel ma xbox360 i u niego jest zimne powietrze a u mnie cieple wiec kupic wiatraczki dodatkowe czy nie??
     
  21. maciexfc

    maciexfc Banned

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cewice
Wczytywanie...

Poleć forum