1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problemy z kontem - nowe konto i parę pytań

Temat na forum 'Xbox Live' rozpoczęty przez Bass_Jack, Luty 11, 2016.

  1. Bass_Jack

    Bass_Jack Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 27, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam forumowiczów!
    Po kupieniu zdrapki na 12 mcy Xbox Live Gold i problemach ze zrealizowaniem kodu skontaktowałem się z telefonicznym supportem Microsoftu i okazało się, że moje konto Microsoft z niewiadomego powodu nie akceptuje kodów ze zdrapek i absolutnie nic nie mogą z tym zrobić. Po prostu tak będzie już i tyle. Oczywiście nie mogę zaakceptować tego faktu ponieważ blokowało by mi to możliwość zakupu tańszego abonamentu Gold, a także chociażby kupowania gier poprzez zdrapki na rynku rosyjskim. Jedynym rozwiązaniem było założenie nowego konta, na którym oczywiście kod ze zdrapki zadziałał od razu.
    Tu muszę powiedzieć, że support Microsoftu wykonuje naprawdę świetną robotę bo w czasie tego telefonu wyraziłem zaniepokojenie, że na starym koncie miałem wykupione EA Access i teraz nie będę mógł łączyć rabatów z EA Access z rabatami Gold na nowym koncie. Pan Maciek zaproponował mi, że bierze na klatę anulowanie subskrypcji na starym koncie i zwrot pieniędzy dzięki czemu mogłem wykupić tą subskrypcję na nowym koncie - zyskałem nie tylko rabaty ale również dodatkowy miesiąc EA Access za darmo dzięki supportowi - wielki szacun dla nich!
    I tu rodzi się kilka pytań. Dołożę jeszcze kilka szczegółów.
    Xbox'a One mam dopiero od miesiąca. Na STARYM koncie mam zakupione tylko GTA V i darmowego Thiefa z GwG. Z racji grania wcześniej przez RGH nie ryzykowałem przenoszenia gamerscore (mało tego skasowałem przez przypadek swój profil z pendriva :p) więc jadę z pktami od nowa i mam ich tylko 400. Mam trochę progresu w Star Wars Battlefront no i 40 lvl postaci w GTA Online i porobione bardzo dużo zakupów - lowrider, drogie mieszkanie, Kuruma pancerna itd.
    Na NOWYM koncie kupiłem poprzez zdrapki z rosji Star Wars Battlefront.
    Do sedna:

    1. Co mam teraz zrobić? Czy olać stare konto i zacząć wszystko od nowa na nowym koncie? Czy zostawić stare konto jako konto do Achievementów i znajomych i ogólnie do ciągłego grania na konsoli, a nowe konto traktować tylko i wyłącznie jako konto zakupowe?
    2. Załóżmy, że idę w drugą opcję i gram na starym koncie, a kupuję tylko na nowym. Mój kuzyn kupuje sobie Xboxa One i ja mu wtedy udostępniam nowe konto zakupowe i mogę dzięki temu współdzielić zakupione gry? I on analogicznie ma na swojej konsoli stare konto do grania i moje nowe konto do współdzielenia się grami?

    Co radzicie??
    Wiem, że temat może i wałkowany (jeśli chodzi o dzielenie się grami) ale u mnie sytuacja jest inna bo jeżeli przejdę zupełnie na nowe konto to tracę progres z GTA Online. Pytam bo nie chcę sobie zablokować opcji game sharingu z jakimś znajomym w przyszłości.
     
    hacajaca lubi to.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Graj na starym koncie a to nowe ze subskrypcjami ustaw jako domowe, funkcje golda i EEA przejdą na wszystkie konta na konsoli.
     
  4. lucas-7

    lucas-7 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 27, 2015
    Posty:
    18
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Poproszę o numer do supportu ms pod który dzwoniłeś

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
     
  5. dragen

    dragen Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2013
    Posty:
    61
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    A ja mam pytanie dotyczące kont, żeby nie otwierać nowego tematu:

    loguję się na stronę Microsoft i zakładce historia zakupów, mam gry które zostały kupione, data , nazwa, kwota, i obok mam info " opłata sporna" co to może być? pytam bo trochę nietypowy komunikat.
     
  6. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3279
    Polubienia:
    1878
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Ja mam wszędzie u siebie status Ukończono. A płaciłeś to może kartą ? Czy czasem bank nie wycofał Ci transakcji czy coś ;p
     
  7. p_bladek

    p_bladek Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 8, 2016
    Posty:
    861
    Polubienia:
    487
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    A czasami nie kupiłeś tego konta ?
     
  8. maker3

    maker3 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2010
    Posty:
    725
    Polubienia:
    72
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Podaj więcej szczegółów. Kiedy zakup, jaka metoda płatności.

    Przy karcie mBanku miałem kiedyś takie problemy. Kilka razy przysyłali email, że nie mogą obciążyć karty. Nic nie robiłem i po 2-3 razach w końcu się im powiodło.
    Wysłano z Lumia 920
     
  9. scigacz25

    scigacz25 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2014
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam serdecznie .

    Mam nadziieje że moge sie podczepic pod ten temat i zapytac . Mianowicie , skończył mi sie 14-dniowy okres próbny golda (wygasł wczoraj ) w związku z tym zakupiłem kartę prepaid na 3 miesiace subskrypcji na golda , wpisuję dziś kod ze zdrapki na stronie internetowej xbox.com/redeemcode i wyświetla mi se jest to subskrypcja na 3 miesiace i klikam : Potwierdz po czym wyskakuje mi : Coś poszło nie tak i błąd : 80154017 i tak cały dzień i bez rożnicy czy wpisuje na kompie czy na konsoli . Cały czas to samo i nic nie pomaga m.in. zresetowanie konsoli , nadmienię tylko ze region tez jest prawidłowy ustawiony bo Polska . dziwne jest to ze jak po zakupie xone-a kod 14 dniowy wszedł bez problemu a tu takie jaja. Ogromnie proszę o pomoc !! Support xbox polska dopiero zynne w poniedziałek .
     
  10. p_bladek

    p_bladek Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 8, 2016
    Posty:
    861
    Polubienia:
    487
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Gdzie kupiłeś tą zdrapkę, sklep? Internet? Przyszło mailem?
     
  11. scigacz25

    scigacz25 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2014
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    sklep x-kom
    EDIT
    Ok czyli rozumiem ze nikt nie miał takiego problemu , a mój problem jest pierwszym takim w historii. OK dzięki za pomoc , była nieoceniona

    Nie pisz posta pod postem.
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Lipiec 31, 2016
  12. trebol91

    trebol91 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 29, 2011
    Posty:
    451
    Polubienia:
    74
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ja taki sam problem mialem z kodem na 1 miesiąc. Dawno temu to bylo, ale do tej pory wyskakuje mi ten blad. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale sobie odpuscilem ten kod. Szkoda bylo mi nerwów
     
Wczytywanie...

Poleć forum