1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problemy z zalogowaniem do XBL

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez michael16777, Marzec 1, 2015.

  1. michael16777

    michael16777 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 1, 2015
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam. Mam taki jeden poważny problem. Nie mogę się zalogować do XBL od czasu kiedy Rodzic na swoim koncie usunął mnie z rodziny (mam 14 lat). Za każdym razem gdy próbuję się zalogować wyświetla mi się komunikat, że muszę wybrać inne konto rodzica, albo się nie zaloguję i zawsze pod koniec tego procesu wyświetla się że nie można wykonać tej czynności(801540FE). W dodatku na stronę internetową xbox-a(xbox.com) też się nie mogę zalogować. Bardzo proszę o pomoc gdyż mam na tym koncie subskrypcję gold i nie chciałbym jej stracić.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. o M a c z 0 S

    o M a c z 0 S Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2013
    Posty:
    1492
    Polubienia:
    367
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dolny Śląsk
    Błąd 80151015 występuje podczas logowania do konta

    Problem
    Pojawi się następujący kod błędu podczas próby zalogowania się do konta na konsoli Xbox:

    Kod błędu: 80151015

    Może to oznaczać, że Twój profil jest uszkodzony lub konto Microsoft zablokowane.


    Rozwiązania
    Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać następujące czynności:

    • Zaktualizować dowody bezpieczeństwa. Postępuj zgodnie z instrukcjami na Dodaj i aktualizować dowodów bezpieczeństwa dla konta Microsoft , aby zaktualizować swoje dowody bezpieczeństwa.Następnie spróbuj zalogować się ponownie. Jeśli nie możesz zalogować się po aktualizacji swoich dowodów bezpieczeństwa, należy skorzystać z następnej procedury
    • Usunąć swój profil i pobierz go ponownie. Aby usunąć swój profil i pobrać go ponownie, wykonaj kroki opisane w Download, przenieść lub usunąć profil z usługą Xbox LIVE .
    • Wyczyść pamięć podręczną systemu i ponownie uruchom konsolę Xbox Oto jak.:
      1. Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
      2. Przejdź do menu Ustawienia i wybierz opcję Ustawienia systemu.
      3. Wybierz bagażu lub pamięci.
    [​IMG]

      1. Zaznacz dowolne urządzenie pamięci masowej, a następnie naciśnij przycisk Y na kontrolerze.(Nie ma znaczenia, które można wybrać urządzenie pamięci masowej;. Cache zostaną wyczyszczone dla wszystkich urządzeń pamięci masowej)
      2. Wybierz opcję Wyczyść pamięć podręczną systemu.
    [​IMG]

      1. Gdy pojawi się monit o potwierdzenie konserwacji urządzeń pamięci masowej, wybierz Tak.
      2. Ponownie uruchom konsolę Xbox i spróbuj zalogować się do swojego konta.
    Jeśli nadal nie możesz się zalogować do swojego konta, skontaktuj się z pomocą techniczną konsoli Xbox, klikając link "Kontakt" na dole strony.

    http://support.xbox.com/pl-PL/contact-us
     
Wczytywanie...

Poleć forum