1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Procedura serwisowa Microsoft, krok po kroku. - GWARANCJA

Temat na forum 'Artykuły' rozpoczęty przez offtopic, Styczeń 6, 2009.

  1. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Temat poświęcony gwarancji MS


    Gwarancja jest darmowa !!!

    Jeżeli od daty kupna konsoli Xbox 360 nie minęło 14 dni, reklamację można zgłosić bezpośrednio u sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy wolny od wad.
    Konsola musi być zwrócona w oryginalnym pudełku wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (pad, zasilacz, kable itd.).

    Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17.), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie numeru seryjnego konsoli [Serial Number] - 12 cyfr umieszczone jest z tyłu konsoli nad gniazdem AV oraz w razie konieczności przesłanie dowodu zakupu/rachunku na e-maila MS w celu ustalenia daty kupna konsoli) oraz zgłosić usterkę.

    Serial number(numer seryjny)
    [​IMG]

    Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się:
    a) zdiagnozować problem;
    b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania (należy podać kolor diody zasilacza po odpaleniu konsoli);

    Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma 10 cyfrowy numer referencyjny sprawy oraz e-mailem lub drogą pocztową dokumenty wymagane do wysłania paczki, czyli:
    - UPS Electronic Return Label, umieszczony jest na nim adres serwisu gwarancyjnego wraz z danymi wysyłającego, który należy nakleić na paczce z wadliwą konsolą.
    - Electronic Return Label Receipt, potwierdzenie odebrania paczki przez kuriera.

    Konsolę należy zapakować w nieoryginalnym pudełku, bez dysku twardego, bez kabli i jakichkolwiek innych akcesoriów. Bez paragonu. Golutki X360.

    Klient sam musi zamówić kuriera UPS po otrzymaniu stosownych dokumentów i uzgodnić dokładną godzinę odbioru paczki z konsolą. Koszt wysłania pokrywa Microsoft.

    Kliknij Tutaj! aby przejść na stronę UPS i wybrać nr tel. do najbliższego oddziału UPS w Polsce

    Naprawa serwisowa jest realizowana w czasie 2 tygodni(najczęściej jest to 1 tydzień) niezależnie od usterki - w większości przypadków konsola jest naprawiana, sporadycznie wymieniana na nową - wszystko zależy od serwisu MS.

    Przesyłkę można śledzić na stronie UPS Kliknij Tutaj!

    Uszkodzoną konsolę można również zareklamować/zarejestrować pod poniższym adresem: https://service.xbox.com/servicehome.aspx

    W każdej chwili macie Państwo możliwość sprawdzenia statusu naprawy przechodząc do witryny http://service.xbox.com/servicesignin.aspx. W celu zalogowania prosimy o wpisanie numeru referencyjnego sprawy oraz kodu pocztowego.

    Gwarancja producenta konsoli kupionej w Polsce wynosi 2 lata - Door to Door. Gdy konsola uległa awarii Ring of Death lub E74 gwarancja zostaje przedłużona o następny rok i wynosi w sumie 3 lata.
    Jeżeli konsola została zakupiona na terenie EU(np Anglia), gwarancja normalnie obowiązuje również na terenie Polski, ale okres gwarancyjny jest uzależniony od prawa danego kraju.

    Należy pamiętać, aby zachować dowód zakupu - najczęściej jest to paragon, gdyż może być potrzebny przy sprawdzaniu okresu gwarancyjnego konsoli w razie reklamacji.

    Uszkodzone akcesoria zakupione wraz z konsolą oraz porysowane gry Microsoft Games Studios należy również zgłaszać na infolinii MS.
     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. chomik24

    chomik24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 15, 2008
    Posty:
    66
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A jesli mam przerobiona 1.5 to tez naprawią?

    a i czy m$ moze mnie obarczyc rachunkiem za przesyłkę :confused:
     
  4. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Wszytko zależy od tego czy panowie z serwisu się kapną.
     
  5. Gharra

    Gharra Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2009
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdynia
    mojemu kumplowi przysłali po reklamacji sflashowaną :D:D:D
     
  6. calis

    calis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2008
    Posty:
    145
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ta jasne i jeszcze z kompletem kopii zapasowych może ?
     
  7. ciora

    ciora Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2008
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Starachowice
    Ja mam takie pytanie po 6 dniach oddałem konsole na gwarancje <po wgraniu dasha zawiecha> do sklepu jak nie dodałem memorki to cos sie dzieje ?? Szkoda mi było savow miałem 40% w gtaIV
     
  8. Apacer

    Apacer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    897
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polkowice
    Chyba nic. Serwis konsoli a nie memorki (jeśli nie uszkodzona). Ale słyszałem, że mogą dodać memorke do pudła, wtedy będą dwie hehe.
     
  9. ciora

    ciora Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2008
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Starachowice
    Mogli by dodac ale wolal bym hdd . Mam jeszcze jedno pytanie czy przy zakupie konsoli dostaje sie tylko paragon jako gwarancja czy tez jakas karta gwarancyjna lub cos w tym stylu ?? Ja dostałem tylko paragon
     
  10. kang

    kang Banned

    Dołączył:
    Listopad 24, 2007
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Nie dostajesz żadnej karty gwarancyjnej. Gwarancja zaczyna się w różnych momentach zależnie kto jest gwarantem.
    Jeżeli wybierasz Microsoft to gwarancja zaczyna się w momencie produkcji konsoli a aktywujesz ją poprzez zarejestrowanie konsoli i trwa tak jak napisano powyżej 2/3 lata.
    Jeżeli kupiłeś konsolę od jakiegoś przedsiębiorstwa (Saturn, Media Markt, PHU Mietek) to zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej masz dwa latka na powołanie się na niezgodność towaru z umową, przy czym jeżeli usterka nastąpi w ciągu pierwszych 6 m-cy to uznaje się, że towar był niezgodny z umową już w momencie kupna. (to tak z grubsza)
    Jeżeli kupiłeś konsolę od osoby prywatnej, pozostaje opcja pierwsza, czyli wysyłka do producenta.

    Ja osobiście zawsze korzystałbym z gwarancji producenta. Sam ostatnio wysłałem konsolkę po flashu (przywrócone oprogramowanie) i z lekko naderwaną plombą gwarancyjną i dostałem nówkę sztukę, data produkcji 18.08.2008r. z napędem hitachi.

    Jeżeli chodzi o kwestię przysyłania przez Microsoft jakiegoś rachunku to można to uznać za tzn "urban legend", każdy słyszał, nikt nie widział. Osobiście przez prawie 3 lata jak mam xboxa, więc przez prawie 3 lata bytności na tego rodzaju forach ani razu nie słyszałem i nie czytałem, by ktoś dostał taki rachunek.
     
  11. zdisiu

    zdisiu Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 24, 2008
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Otrzymalem etykiete ok nakleilem na paczke z konsola i chce zleciec odebranie paczki przez ups na stronie internetowej i wyskakuje mi zie na moj kod pocztowy odbieranie paczek jest niemozliwe. No to dzwonie do ups(zielona gora) a tam cisza.
    Dlaczego to jest taki wszystko skomplikowanie w samsungu dzwonie ze mi sie monitor popsul i na drugi dzien zabiera go kurier i wsio a tu jeszcze wyglada na to ze bede musial zawieźć paczke do Zielonej Góry paranoja :(
     
  12. adrian121

    adrian121 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2008
    Posty:
    62
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kraków
    Ups tak ma:(, ja dzwoniłem do centrali, miły pan poinformował mnie że kurier przyjedzie w 1-3 dni. Czekałem 5 i nic:mad:. Wkurzyłem się i sam zawiozłem paczke do centrali(adresy sa na stronie usp.com. Zapytałem dlaczego kurier nie przybył, a tam zdziwona pani mówi że nie mogła doczwonic sie do kuriera (przez pięc dni:DD).

    PS:

    Paczka dotarła do Frankfurtu po 3 dniach.
     
  13. Mythral

    Mythral Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 24, 2008
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tak się ostatnio zastanawiam - kupiłem X'a zflashowanego, podobno nie łączącego się z xbox live, <chyba ban> nie mam jak sprawdzić. Mam nienaruszoną plombę gwarancyjną i backup firmware na płycie cd. Konsola została zarejestrowana, poprzedni użytkownik przerejestrował ją na mnie. W statusie gwarancyjnym jest napisane na gwarancji do ble ble. I tu mam właśnie pytanko, czy jeżeli konsola byłaby zbanowana to nie zmieniłby się status gwarancji na np. nie objęta gwarancją ?? Konsolka chodzi jak złoto ( odpukać w nie malowane :) Jednak gdyby się posypała, mam możliwość wgrania oryginalnego oprogramowania napędu i wysłania na do serwisu. Tylko czy w serwisie nie sprawdzają czy konsolka jest zbanowana ?? nie wspominając już o przerobieniu .
     
  14. ci2ek

    ci2ek Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mam male pytanie. mam konsole w ktorej wyskakuja 3 czerwone diody chcem ja wyslac do serwisu ale:1-konsola jest przerobiona 2-nie posiadam zadnego dokumentu zakupu(odkupiona) 3-nie posiada plomby(byl probowana naprawa w komisie-nieudana).
    moge liczyc na naprawe??
     
  15. stefanb

    stefanb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    11
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Benq wrócił z serwisu MS

    Pokrótce było tak:
    przeróbka konsoli 100pln.konsola padła (3rrod). "czyszczenie" konsoli 100pln. wysłałem do serwisu Microsoftu (była na gwarancji) , wczoraj wróciła i zdażyła się najbardziej niespodziewana opcja - nie wymienili na nową z Liteonem, nie wymienili na nową z innym drive'em ale naprawili! :confused: ,w karcie wpisali jako usterka - motherboard.hehe.
    Spodziewałem się LiteOna, no ale praktycznie to objętne. ....a teraz kolejne 100pln na przeróbkę (choć chyba dziś siądę i poczytam jak to się robi, może się zdecyduję poszaleć.....ale czasu ciągle mało :().
     
  16. adriane

    adriane Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja kupilem konsole w szwecji mam rok gwarancji w sklepie na nia (wymiana na inna) a potem dwa lata w microsoft z tym ze po roku musze isc do nich i powiedziec im zeby mi wypisali taka. Ostatnio mialem problem z Lego indiana jones ktore dostalem jako dodatek do konsoli, ruszlem konsola w czasie grania i porysowalo mi plytke. Poszedlem do sklepu gdzie to kupilem i powiedzialem ze konsola zrobila to sama. wymienili mi plytke i powiedzial ze jak tak sie bedzie dzialo z innymi grami to mam przyjsc i mi wymienia konsole (hehe to jest wlasnie szwecja)
    mam takie dwa pytania:
    czy jesli zrobie flasha konsoli to strace gwarancje? pewnie to pytanie juz bylo ale nie przegladalem jeszcze forum w tym kierunku.
    i czy jest jakis sposob zeby umiejetnie popsuc konsole? tzn mam na mysli lekko, bo bo jakis 10 miesiacach chce ja poprostu wymienic na nowiutka korzystajac z gapiostwa szwedow ;)
     
  17. szymoos

    szymoos Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2009
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Elbląg/Sopot
    To w koncu kiedy sie zaczyna ten okres gwarancyjny? Od momentu rejestracji czy od daty prdukcji bo juz sie pogubilem ;p
     
  18. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Od daty produkcji, jeżeli nie posiadasz paragonu. Jeżeli go zatrzymałeś to MS w razie potrzeby będzie go wymagał i policzy gwarę według daty zakupu.
     
  19. woj250

    woj250 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2008
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    5 osobą na 7 naprawiają .... tak powiedział mi koleś od którego brałem x360
     
  20. bit4you

    bit4you Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2007
    Posty:
    133
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Nidzica
    Gwarancja jest liczona od daty sprzedania wymagany jest paragon.

    jeśli konsol jest odkupiona była zarejestrowana na pierwszego właściciela i nie posiada się paragonu to nie ma gwarancji M$ nie wystarcza zdjęcie konsoli z NS konsoli wysłane do nich, uznają gwarancje jedynie na pierwszego właściciela, nie wiem dokładnie jak to jest z tym przerejestrowaniem którego może dokonać pierwszy właściciel
     
  21. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Przerejestrować konsolę nawet nie może pierwszy właściciel, więc lipa.
     
Wczytywanie...

Poleć forum