1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Project CARS dwa lata później - różnice w grafice

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 7, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Żyjemy w dziwnych czasach, w których czasami gry na starszych materiałach (nawet sprzed roku) potrafią wyglądać lepiej niż w dniu premiery. Sytuacja jest zgoła odmienna w przypadku Project CARS, ponieważ właśnie zerknąłem na materiał, który udowadnia, że nie wszyscy przed premierą chcą nam sprzedać bubla.

    Sprawa jest prosta – ta sama trasa (California Highway), ten sam samochód (BAC Mono), ale całkowicie inny build produkcji (wersja 249 z lipca 2012 roku vs. wersja 782 z sierpnia 2014 roku).

    Nie chcę zagłębiać się w szczegóły i wypisywać wszystkich detali, ale myślę, że każdy z Was z łatwością dostrzeże znaczące różnice w tych dwóch odsłonach Projectu CARS. Podczas oglądanie nie skupiajcie się na samej trasie, a podziwiajcie także widoki, które nabrały „wyrazu”.

    Warto wspomnieć, że wczoraj mogliśmy zerknąć na przejazd Forda Focusa po Lazurowym Wybrzeżu.

    Project CARS w wersji na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste zadebiutuje w listopadzie.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. KULA

    KULA V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2008
    Posty:
    521
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczecin
    z tego co pamiętam to dwa lata temu pracowali na DX9, a teraz wygląda miodzio bo ma wszystkie dobrodziejstwa z DX11
     
Wczytywanie...

Poleć forum