1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Project CARS na Xboksie One nie doczeka się podniesienia rozdzielczości

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 1, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Można wiec powiedzieć, że dla posiadaczy tej konsoli umarła właśnie ostatnia nadzieja na Full HD.

    [​IMG]

    Slightly Mad Studios od samego początku zawiesiło sobie poprzeczkę niezwykle wysoko, zapewniając, że Project CARS na obu konsolach będzie wyświetlane w rozdzielczości 1080p oraz 60 klatkach na sekundę. Jak to najczęściej jednak bywa, z planów nic nie wyszło, a posiadacze Xboksa One musieli na starcie zadowolić się rozdzielczością 900p. Nie wszystko jednak było stracone, bo twórcy obiecali poczekać na nowe SDK, a następnie popracować nad grą, by ta i na konsoli od Microsoftu prezentowała się w Full HD. Niestety, wiemy już, że nic z tego nie będzie, a znienawidzone przez graczy 900p w Project CARS na Xboksie One pozostanie już na zawsze.

    Twórca gry, Ian Bell swego czasu wierzył, że zmiana systemu na Xboksie One na Windows 10 pozwoli na uzyskanie trochę dodatkowej mocy obliczeniowej oraz osiągniecie wyższej wydajności. Okazuje się jednak, że nic z tego, a zmiana systemu nie będzie miała aż tak wielkiego znaczenia dla działania Project CARS. Wykorzystanie DirectX 12 zapewnia natomiast siedmioprocentowy wzrost wydajności dla gry. Co z przyrostem o 30-40 procent, o którym mówi się od dawna w kwestii DirectX 12? Jak wyjaśnia Ian, o takim wzroście można mówić jedynie na PC.

    Nie oznacza to jednak, że prace nad poprawieniem gry zostały zawieszone, wprost przeciwnie. Celem dla Slightly Mad Studios jest wprowadzanie dalszych poprawek, zarówno na PC, jak i na konsolach. Pierwsza z platform powinna doczekać się wzrostu wydajności na kartach AMD oraz pomniejszych poprawek. Wersje konsolowe mają za to doczekać się ulepszenia animacji oraz lepiej wykonanego deszczu - na wzór tego z Driveclub. - Tworzymy wieloplatformowy tytuł działający głównie w 60 klatkach na sekundę. Driveclub to gra studia 'first party' tylko dla PlayStation 4, a działa w 30 fps. Muszę jednak przyznać, że będziemy próbować tak długo, aż zginiemy, by na konsolach wprowadzić deszcz oparty na silniku fizycznym oraz jednocześnie poprawić liczbę klatek na sekundę - napisał Ian na oficjalnym forum gry.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Buehehehehe!

    Największy fail tego roku!

    Toż to twierdzili, że jak Xbox wejdzie w nowego DirectX to spokojnie uciągnie FullHD!


     
  4. danboj

    danboj Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 22, 2013
    Posty:
    104
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Uciągnie,ale filmy ☺
     
  5. WRUB5ON

    WRUB5ON Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    1531
    Polubienia:
    683
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KALISZ
    Jak dla mnie dużej straty nie będzie bo gra to totalne dno moim zdaniem

    Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum