1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Project CARS na XONE bez lobby i z gorszym frameratem - autorzy zapowiadają poprawę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 11, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28075
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Po premierze Project CARS okazało się, że niestety jedna wersja najnowszych wyścigów Sligthly Mad Studios nie została należycie dopracowana. Chodzi o edycję na Xbox One. Deweloperzy zapewniają jednak, że już w najbliższym czasie płynność animacji gry zwiększy się przynajmniej o kilka procent.

    Właściciele Xboksów One żalą się na oficjalnym forum Project CARS, że ich wersja gry nie została tak dobrze dopracowana, jak edycja z PS4. I mają rację, bo ostatnie testy Digital Foundry wskazały wyraźnie, że tytuł na konsoli Microsoftu ma problem z utrzymaniem stałej ilości klatek na sekundę. Deweloperzy ze Sligthly Mad Studios zapewniają, że już "w najbliższym czasie" otrzymamy jednak patch, który "poprawi płynność animacji o 4-7%, a także rozwiąże część problemów z kontrolerami". Na temat problemów ze sterowaniem pisaliśmy więcej w tym miejscu.

    Drugi temat, na jaki narzekają właściciele XONE, to brak opcji lobby przy rozgrywce sieciowej. Gracze po prostu są wrzucani na XONE do losowo wybranych wyścigów z przypadkowymi osobami w module online'owym. Autorzy Project CARS napisali na oficjalnym forum, że powodów takiego stanu rzeczy należy szukać u decydentów z Microsoftu, a nie w zespole deweloperów. Studio stara się jednak "znaleźć sposoby na poprawienie matchmakingu na XONE".


     
Wczytywanie...

Poleć forum