1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Project Cars otrzyma rozbudowane opcje graficzne na konsolach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 16, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Konsolowe wersje Project Cars otrzymają szereg opcji graficznych, przypominających raczej możliwości komputerów osobistych.
    Digital Foundry dostrzegło podczas ostatniego pokazu gry, że podobne funkcje znalazły się na PlayStation 4 i Xbox One.
    Opcje rozłożono na kilka menu, takich jak „efekty wizualne”, „autentyczność”, „kąt widzenia” czy „ruch”. Gracze będą mogli zmieniać szereg wartości: bloom, promienie świetlne, krople deszczu czy zabrudzenia na szybie.
    Na PC zmiany tego typu są standardem, ale konsole stawiają pod tym względem zazwyczaj na maksymalną prostotę.
    Digital Foundry nie miało okazji dokładnie przetestować wpływu wymienionych opcji na wydajność, ale wydaje się, że mamy raczej do czynienia z modyfikacjami kosmetycznymi, które w minimalny sposób przełożą się na liczbę klatek na sekundę.
    Warto przypomnieć, że Slightly Mad Studios potwierdziło wczoraj, że posiadacze PlayStation 4 mogą liczyć na rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę. Natywna rozdzielczość na Xbox One wynosi 900p, przy 60 FPS.
    Poznaliśmy także dokładną datę premiery - gra ukaże się 8 maja.
    Obrazki poniżej prezentują wspomniane ekrany menu z ustawieniami grafiki.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
Wczytywanie...

Poleć forum