1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Project CARS skorzysta z siódmego rdzenia Xboksa One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 21, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Twórcy gry ujawnili kilka technicznych szczegółów dotyczących.

    [​IMG]

    Slightly Mad Studios ujawniło, że ich nadchodząca gra wyścigowa Project CARS zrobi użytek z siódmego rdzenia Xboksa One. Dotychczas produkcje odpalane na tej konsoli mogły korzystać tylko z sześciu z ośmiu rdzeni procesora. Microsoft odblokował jednak niedawno możliwość korzystania z siódmego z rdzeni, a Project CARS będzie z niego korzystał w kwestiach dźwiękowych, a także renderowania szczegółów graficznych.

    Co więcej, jak ujawnili twórcy - na obu konsolach aktualnej generacji gra skorzysta z ośmiokrotnego filtrowania anizotropowego, które jest techniką poprawiania jakości tekstur. Project CARS skorzysta także z efektu rozmycia "motion blur" - będzie on jednak słabszy niż na PC i odpowiadać będzie średniej jakości tego efektu z wersji komputerowej. Produkcja skorzysta także z technologii wygładzania krawędzi EQAA, która odpowiadać będzie pecetowym ustawieniom czterokrotnego MSAA.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Akurat motion blur to nie muszą dawać, mam nadzieje że na konsolach będzie dało się to wyłączyć. To, filtry na obrazie i rozmycie w oddali jako 'głębia' to jak dla mnie najbardziej denerwujące rzeczy. gdybym chciałw łączyć symulator krótkowidza, to włączyłbym symulator krótko widza a nie grę.
     
  4. bololabich

    bololabich Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2011
    Posty:
    284
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ciekawe czy będzie podobne do Forzy czy kolejny 100% symulator bez tuningów itd ... Fajnie by było jak by powstała jakaś alternatywa dla Forzy i GT.
     
  5. Quertin

    Quertin Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2013
    Posty:
    380
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zagorzyce(Rzeszów)
    Mnie też Motion blur wkurza i zawsze go wyłączam we wszystkich grach, o ile jest taka możliwość. Mam nadzieję, że tu też będzie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum