1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Prośba o pomoc. Nie wiem co zrobić po nieudanej aktualizacji. Totalnie zielony

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez blackwater1975, Lipiec 10, 2013.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. blackwater1975

blackwater1975 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    [​IMG] po wgraniu aktualizacji i resecie mam taki komunikat. Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o konsolę zupełnie nie wiem co z tym zrobić. Szkoda mi tylko dzieci, dla których to miała być fajna zabawa a jest niezły zawód i trudno im to wytłumaczyć. Jeśli ktoś byłby w stanie mi pomóc będę bardzo wdzięczny. Proszę o ewentualny kontakt pod gg 7432180.

dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. piotr 1310

piotr 1310 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Lutocin Mazowieckie
    jaki dokładnie masz komunikat?

4. blackwater1975

blackwater1975 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    "Nie można odczytać aktualizacji z urządzenia pamięci masowej. Aby kontynuować aktualizację, podłącz je ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzać, przejdź do witryny Welcome to Xbox Support - Xbox.com
    Kod statusu: 397F-3F4B-B780-1100-C000-0032"