1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Prośba o pomoc w połączeniu Xbox 360 Elite z routerem D-Link poprzez Wi-FI

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Skobelek, Październik 30, 2010.

1. Skobelek

Skobelek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam ,mam prosbe. Wytlumaczy mi ktos jak moge sie polaczyc z routerem D-Link. Kupilem Boxa ,przyznam ze jestem zielony w temacie. Z góry dzieki za pomoc ;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Lukkon

Lukkon Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rybnik
    czesc,
    Musisz sie zaopatrzyc w takie urzadzenie

WIRELESS NETWORKING ADAPTER XBOX 360/NOWY/-MERCURY (1283387584) - Aukcje internetowe Allegro podlaczasz i musisz dac wyszukiwanie sieci bezpzrzewodowych ajak znajdzie to dalejsz polacz,wpisujesz haslo i powinno byc ok,ale nie wiem jak z uzytkowaniem wiec niech sie wypowie kto kto uzywa. Slyszalem ze gra nie jest warta swieczki,wiec jesli masz mozliwosc podlacz kablem. Ja mam polaczone przez Wifi slima i przez jakis czas byly klopoty dopiero jak przenioslem ruter blizej to bylo ok.
    Poszukaj bo podobnych tematów juz kilka bylo,napewno znajdziesz wyczerpujaca odpowiedz.

4. Skobelek

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6