1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Proszę o pomoc, poradę dotyczącą Xbox'a 360 SLIM

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez BestInTheWorld, Kwiecień 7, 2013.

1. BestInTheWorld

BestInTheWorld Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Jastrzębie-Zdrój
    Witam!
    Tak jak w temacie. Jestem troche "zielony" w tych sprawach, a właśnie jestem w trakcie oglądania Xbox'a SLIM 360 250 GB.
    W skład wchodzi: nowa konsola, 1 nowa gra (Fable the Journey), oryginalne pudełko z dokumentacją, dysk 250GB, 1 pad bezprzewodowy, kabel AV,
    zasilacz wraz z kablem zasilającym i headset. Dodatkowo jest na nią 3 lata gwarancji więc myślę, że to bardzo dobra informacja. Chciałem się poradzić, wy sie lepiej na tym znacie a nie chce wydać niepotrzebnie pieniędzy. + MIESIĄC Xbox Live GOLD gratis.
    Oto moje pytania, na które prosiłbym o szybką odpowiedź :

- Czy wraz z padem bezprzewodowym będą już baterie w zestawie?
    - Jakie polecacie baterie? (PLAY AND CHARGE odpada!)
    - Czy mogę korzystać z xbox live bez wykupowania żadnych pakietów?
    - Co ma Xbox Live GOLD? Jak się skończy miesiąc to czy musze ponosić dodatkowe koszty? (oczywiście nie będę już chciał korzystać z GOLD)
    - Czy do Xbox Live jest potrzebna jakaś rejestracja?
    - Dysk będzie już wbudowany do konsoli?