1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

proszę o pomoc w zakupie konsoli w prezencie dla męża

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez deedee68, Sierpień 20, 2016.

1. deedee68

deedee68 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Chciałabym kupić mężowi konsolę Xbox One 500 Gb. Ze względów finansowych wybrałam taka opcję. Jestem w tym temacie laikiem dlatego prosze o pomoc. Mam kilka pytań
    1. Czy napewno można dokupić dysk zewnetrzny aby potem rozbudować pamięć?
    2. Jak rozpoznać i ustrzec się przed zakupem konsoli fabryczne odnawionej ?
    Będę wdzięczna za wskazówki

2. Lotnik421 Xbox One

3. small551

small551 Banned Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Ostróda
    Cześć, masz do wyboru albo konsolę Xbox One tak zwanego fata i tutaj ceny są różne. Produkt odnowiony fabrycznie przez Microsoft będzie miał na opakowaniu takie coś:
    http://polygamia.pl/wp-content/uploads/2016/04/xone_refurb1.jpg
    Zastanów się nad kupnem dla męża konsoli Xbox One S. Jest to wersja zmniejszona i ciut ulepszona od Xbox One fat.
    Z tego zestawu na pewno będzie zadowolony.
    https://cdp.pl/xbox-one-s-500-gb-fifa-17-xbox-live-6m-ea-access-sprzet.html?ceneo_zwykle
    Jakim budżetem dysponujesz? W obu przypadkach rozbudujesz konsolę dyskiem zewnętrznym. Musi mieć jednak więcej niż 256 GB pamięci i interfejs USB 3.0