1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Proszę o pomoc

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez ola87, Wrzesień 19, 2010.

  1. ola87

    ola87 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2010
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam
    Bardzo proszę o pomoc
    Włączyłam dziś swoją konsolę i na ekranie pojawił się komunikat E74
    Zarejestrowałam konsolę na stronie serwisu microsoftu okazało się że konsola ma gwarancję do 22 września 2010roku, dzisiaj jest 19 września do tego niedziela... moje pytanie brzmi:
    czy jeżeli zgłoszę usterkę do tego 22 września zostanie ona naprawiona za darmo nawet jeżeli kosola dotrze do serwisu i zostanie naprawiona po 22?
    i jak jest z paragonem?
    pozdrawiam i proszę o pomoc

    //HoFi:2.Nazwa tematu powinna mniej więcej opisywać problem lub zagadnienie w nim zawarte. Każdy temat typu "Problem", "Pomocy" itd. będzie natychmiast zamykany później kasowany.//KOSZ
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. adidas2009

    adidas2009 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 23, 2009
    Posty:
    928
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polnocna czesc kraju ;).
    O grubom, jutro jest 20 wiec zglos ja jak najszybciej, powiedz co i jak no i oni ci uznaja gwarancje od daty zgloszenia.
     
Wczytywanie...

Poleć forum