1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Proszę o pomoc

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez logai94, Styczeń 4, 2012.

  1. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    kupiłem płyty verbatime takie jakie są potrzebne nagrywanie, chciałem naggrać gre z XGD2 i wypaliło sie w 100 % i wywalił błąd coś tam "Failed ....." nagrywałem laptopem z obsługa płyt dwuwarstwowych. więc nie wiem o co w tym chodzi, mam przeróbke LT 3.0


    Proszę o POMOC!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    LoG:

    I 14:46:12 ImgBurn Version 2.5.6.0 started!
    I 14:46:12 Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (6.1, Build 7600)
    I 14:46:12 Total Physical Memory: 3*407*064 KB - Available: 2*299*876 KB
    W 14:46:12 Duplex Secure's SPTD driver can have a detrimental effect on drive performance.
    I 14:46:12 Initialising SPTI...
    I 14:46:12 Searching for SCSI / ATAPI devices...
    I 14:46:13 -> Drive 1 - Info: HL-DT-ST DVDRAM GT30N AS02-09 (F:) (ATA)
    I 14:46:13 -> Drive 2 - Info: DEFSR 381YNC5A 1.04 (G:) (SCSI)
    I 14:46:13 -> Drive 3 - Info: DEFSR 381YNC5A 1.04 (H:) (SCSI)
    I 14:46:13 Found 1 DVD±RW/RAM and 2 BD-ROMs!
    I 14:47:37 Operation Started!
    I 14:47:37 Source File: D:\Obrazy gier\FNCH\cpx-fncp.dvd
    I 14:47:37 Source File Sectors: 3*827*488 (MODE1/2048)
    I 14:47:37 Source File Size: 7*838*695*424 bytes
    I 14:47:37 Source File Volume Identifier: DVD_ROM
    I 14:47:37 Source File Volume Set Identifier: ec67c000MS UDFBridge
    I 14:47:37 Source File Application Identifier: CDIMAGE 2.45 (12/06/2000 TM)
    I 14:47:37 Source File Implementation Identifier: Microsoft CDIMAGE UDF
    I 14:47:37 Source File File System(s): ISO9660; UDF (1.50)
    I 14:47:37 Destination Device: [1:0:0] HL-DT-ST DVDRAM GT30N AS02 (F:) (ATA)
    I 14:47:37 Destination Media Type: DVD+R DL (Disc ID: MKM-003-00)
    I 14:47:37 Destination Media Supported Write Speeds: 2,4x; 4x; 6x
    I 14:47:37 Destination Media Sectors: 4*173*824
    I 14:47:37 Write Mode: DVD
    I 14:47:37 Write Type: DAO
    I 14:47:37 Write Speed: 2,4x
    I 14:47:37 Link Size: Auto
    I 14:47:37 Lock Volume: Yes
    I 14:47:37 Test Mode: No
    I 14:47:37 OPC: No
    I 14:47:37 BURN-Proof: Enabled
    I 14:47:37 Write Speed Successfully Set! - Effective: 3*324 KB/s (2,4x)
    I 14:47:37 Book Type Setting: N/A (Reason: Invalid Command Operation Code)
    I 14:47:37 Optimal L0 Data Zone Capacity: 1*913*760
    I 14:47:37 Optimal L0 Data Zone Method: Copied From Original Disc
    I 14:47:37 Set L0 Data Zone Capacity Succeeded!
    I 14:47:38 Filling Buffer... (40 MB)
    I 14:47:38 Writing LeadIn...
    I 14:47:58 Writing Session 1 of 1... (1 Track, LBA: 0 - 3827487)
    I 14:47:58 Writing Track 1 of 1... (MODE1/2048, LBA: 0 - 3827487)
    I 14:47:58 Writing Layer 0... (LBA: 0 - 1913759)
    I 15:08:05 Writing Layer 1... (LBA: 1913760 - 3827487)
    I 15:27:50 Synchronising Cache...
    I 15:28:19 Closing Track...
    I 15:29:11 Finalising Disc...
    I 15:29:23 Exporting Graph Data...
    I 15:29:23 Graph Data File: C:\Users\Siersciuch\AppData\Roaming\ImgBurn\Graph Data Files\HL-DT-ST_DVDRAM_GT30N_AS02_4-STYCZEŃ-2012_14-47_MKM-003-00_2,4x.ibg
    I 15:29:23 Export Successfully Completed!
    I 15:29:23 Operation Successfully Completed! - Duration: 00:41:45
    I 15:29:23 Average Write Rate: 3*200 KB/s (2.3x) - Maximum Write Rate: 3*359 KB/s (2.4x)
    I 15:29:23 Cycling Tray before Verify...
    W 15:29:47 Waiting for device to become ready...
    I 15:30:07 Abort Request Acknowledged
    E 15:30:07 Device Not Ready - Reason: Medium Not Present - Tray Open
    E 15:30:07 Operation Aborted!
    I 15:31:19 Close Request Acknowledged
    I 15:31:19 Closing Down...
    I 15:31:19 Shutting down SPTI...
    I 15:31:19 ImgBurn closed!
    ;




    SORY ŻE POST POD POSTEM
     
  4. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    czy to może być wina że nie przepusciałem przez AGBX?
     
  5. Enemelek

    Enemelek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 27, 2011
    Posty:
    276
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    opcje edytuj cię gryzie, parzy lub coś takiego ? może jeszcze z 10 razy zapisz posta pod postem to szybciej się dowiesz.
     
  6. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    jak dla mnie to tak: dobra płyta, dobra prędkość, zapis zakończony powodzeniem ("I 15:29:23 Operation Successfully Completed! - Duration: 00:41:45"), przy próbie weryfikacji, program sam "otwiera" tackę napędu ("I 15:29:23 Cycling Tray before Verify..."), ale przy laptopie (przeważnie) nie możne jej też sam zamknąć jak to ma miejsce w klasycznych 5.25" stacjonarkach, i dlatego krzyczy o jej zamknięcie ("W 15:29:47 Waiting for device to become ready...") a ty klikasz "olewam" ("I 15:30:07 Abort Request Acknowledged") i stąd koniec z "błędem" :)
     
  7. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    a jakoś inaczej tzn co olewam? każda gre trzeba przez AGBX przepuścic
     
  8. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    po logu: wypalasz dobrze, i w momencie gdy skończy się wypalanie, program otwiera napęd, i czeka aż go zamkniesz i nacisniesz OK, żeby mógł zacząć przeprowadzać weryfikacje, po niej jak będzie w 100% ok, tylko Cię poinformuje i nie będzie już "otwierał tacki napędu";

    mając LT v3.0 - KAŻDĄ GRĘ przepuszczaj przez abgx`a
     
  9. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    a to teraz nie przepusciłem i 2 sie inagrywa i nie bedzie chodziło, to przez abgx a potem pathem gry z xgd3
    teraz mi pisze closnig track ale samo nie wysuneło
     
  10. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    zrobiłem tak jak mówiłeś i wyskoczyło failed verfity
     
  11. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    zasada taka, dla LT v3.0 wszytko przepuszczaj przez dobrze skonfigurowanego abgx`a, z tym, że:
    XGD2 nie będzie dogrywał "topology data" bo nie musi;
    XGD2_AP25 - dogra;
    XGD3 - dogra;

    i to wszystko, nic dodatkowego robić nie musisz;

    błąd weryfikacji, na grze Fight Night Champion czyli XGD2, do tego bez AP25? to się powinno wypalić na wszystkim i wszystkim, bez problemu (a wypalasz na Verbatim, do tego x2.4)... "stare" gry (czyli "wszystkie" XGD2 i XGD2_AP25) zawsze możesz wypalić CloneCD, ale najpierw przepuść przez abgx`a i wrzuć tu log/zrzut;
     
  12. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    tak i gierka chodzi a jaka musi być dobra konfiguracja?
     
  13. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
  14. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    ku** takto chodzi ale zainstalować się nie chce
     
  15. Adrianos111

    Adrianos111 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 6, 2010
    Posty:
    407
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Mnie czasem trochę parzy jak edytuję posta, a Ciebie pewnie łaskocze tam gdzie lubisz jak zwracasz komuś na to uwagę? Zauważ, że Twój post jest nie na temat i do bałaganu jeszcze się dokładasz. Uprzedzając Twoją odpowiedź, bo zapewne jesteś bardzo błyskotliwy, wiem, że ja też napisałem nie na temat, ale uważam, że warto.
     
  16. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    nadgorliwie wyidealizowana wersja Twojego posta:

    powyższe podsumowanie - ponieważ tak naprawdę nie wiem z czym masz problem? z wypaleniem? z weryfikacją? z działaniem gry (jeśli tak to czym się objawia)? już się troszkę w tym zgubiłem :) a szkoda zaśmiecać temat;

    małe podsumowanie moich wypocin:

    Czy każdą grę należy przed wypaleniem przepuścić przez dobrze skonfigurowanego ABGX`a?
    jeśli mamy LT v3.0 to przepuszczamy KAŻDĄ pozycję - niezależnie czy to XGD2, XGD2_AP25, czy XGD3 - przez tak http://xboxforum.pl/oprogramowanie-f13/abgx-v1-0-6-released-116972-4.html#post922057 skonfigurowanego ABGX`a v1.0.6;

    Czy nowy ABGX nie "zepsuje" mi gier XGD2?
    nie, ponieważ program "wykryje", że to zwykłe XGD2 i nie będzie próbował do nich dogrywać "topology data";

    Czy gry XGD2_AP25 i XGD3 po przepuszczeniu przez nowego ABGX`a będą działać na LT v2.0?
    nie, rozwiązania zastosowane do obejścia AP25 przy LT v3.0 nie są wstecznie kompatybilne;

    Czy to znaczy, że jak "przejadę" ABGX`em obraz XGD3 to odpale go już tylko na LT v3.0?
    w zasadzie tak;
     
  17. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    nagrałem 007. Goydlone czy jakoś tak XGD3, przepusciłem przez abgx i pathowałrem gierke.. tylko w abgx nie przeszła weryfikacji tzn na zółto było.. a gram i w jednym momencie gra " wyczysć płytę miekka sciareczka" i nie wiem co jest nie tak
     
  18. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    chodzi zapewne o GoldenEye 007: Reloaded a to XGD3, teraz pytanie czy masz DASH: 2.0.14699.0 i zainstalowałeś grę na HDD?
     
  19. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    nie mam tego dasha tylko 14699 nie instalowałem
     
  20. logai94

    logai94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2011
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
  21. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    przykra sprawa, po pierwsze nie ma czegoś takiego jak DASH 14699, to "skrótowa" nazwa, pełna wersja to 2.0.14699.0 czyli masz (teoretycznie to co napisałem), na takim DASH`u gry XGD3 wypalone zwykłą nagrywarką i zainstalowane na dysku sypią się po chwili, jednak z płyty powinny chodzić bez problemu;

    ze względu na ograniczone dane wywiadowcze więcej raczej nie będę w stanie pomóc, przepraszam i spokojnego wieczoru;

    przecież pisałem o tym... 5 postów wyżej #15...

    bakahk już nie rozumieć, bakahk bez odbioru;
     
Wczytywanie...

Poleć forum