1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przedłużenie gwarancji w sklepie Komputronik (Hestia)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Rolas, Grudzień 1, 2010.

  1. Rolas

    Rolas Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2010
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich.

    Moja sprawa wygląda następująco: zakupiłem konsolę Xbox slim w sklepie Komputronik. Zaproponowano mi przedłużenie gwarancji, lecz odmówiłem, ponieważ byłem przekonany iż mam producenta 2 + 3 lata na rrod. Niestety w instrukcji doczytałem się czego innego i niestety nowe konsole, w wersji slim, są objęte jedynie roczną. Zadzwoniłem zatem do sklepu z zapytaniem odnośnie owego przedłużenia. Dowiedziałem się, że gwarancja "podobno" nie obejmuje takich rzeczy jak rrod, że jest to ubezpieczenie od uszkodzeń zewnętrznych, spowodowanych przez użytkownika, jak np. zalanie, uderzenie itp. Po raz kolejny odmówiłem, bo to zupełna strata pieniędzy. Coś mnie tchnęło, by przejść się do punktu i zasięgnąć informacji ponownie, po około miesiącu od zakupu. (Wcześniej powiedziano mi również, że mam 60 dni od kupna na podjęcie decyzji odnośnie przedłużenia). I tym razem o dziwo, w sklepie uzyskałem inną odpowiedź - otóż jest gwarancja obejmująca wszelkie uszkodzenia, można przedłużyć ją o 1, 2 lub 3 lata. Gdy zacząłem wypytywać o szczegóły, kwotę i czy na 100% gwarancja chroni mnie przed przegrzaniem konsoli, sprzedawca zaczął przeglądać regulamin i powiedział, że z tego co widzi, nie ma tam nic na temat przegrzewania, więc zapewne obejmuje.

    I tu ciekawostka - gdy poprosiłem o regulamin przedłużenia, okazało się, że nie mogę takowego znaleźć na internecie, nie mogę go również dostać od nich do domu, mogę jedynie przeczytać go na miejscu. Nie miałem zbyt wiele czasu więc podziękowałem.

    I tu chciałbym dowiedzieć się od Was, szanowni użytkownicy, czy ktoś z Was korzystał z takiej oferty sklepu Komputronik i firmy Hestia i czy ona faktycznie zabezpiecza mnie przed złem wszelakim.

    Pozdrawiam.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. _PlamKa_

    _PlamKa_ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2010
    Posty:
    137
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    ŁĘCZNA
    zapytaj w sklepie albo w Hestii , a nie na forum
     
  4. Starek

    Starek Banned

    Dołączył:
    Sierpień 31, 2010
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    To nie jest pytanie na forum. Chyba, że na forum Hestii ...
     
  5. shq

    shq Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 4, 2010
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Płock
    Ja mam to ubezpieczenie, z tym że konsolę kupiłem w EURO AGD i z tego co pani mi powiedziała przy zakupie ta gwarancja obejmuje normalne uszkodzenia powstałe po okresie gwarancji producenta jak i te powstałe z winy użytkownika. Zapytaj tam może udzielą ci więcej informacji. Jak coś dostałem też książeczki odnośnie tego ubezpieczenia, więc jak będzie tam coś ciekawego to mogę sprawdzić. Jeżeli chodzi jeszcze o ubezpieczenie to nie wiem czy można po czasie je wykupić, wiem że w ciągu chyba 30dni można z niego zrezygnować.

    PS.
    Przy okazji dobrze wiedzieć, że w komputroniku też można przedłużyć gwarancję.
     
Wczytywanie...

Poleć forum