1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przedsprzedaż - Assassins Creed III

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Szynek93, Wrzesień 4, 2012.

  1. Szynek93

    Szynek93 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2012
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdańsk
    Witam.

    [​IMG]

    Czy w takim pudełku które w Empiku kosztuje 30 zł jest klucz do ściągnięcia pełnej wersji gry po premierze czy tylko jakieś dodatkowe przedmioty.

    Kupiłem, i w sumie po lekturze paru stron nie wiem co kupiłem :numbness:
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4565
    Polubienia:
    271
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Czyli zamówiłeś peorder tylko z od ceny detalicznej odliczą Ci kwotę 30 zł.
     
  4. Szynek93

    Szynek93 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2012
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdańsk
    Czyli rozumiem że muszę zachować paragon i potem udać się do tego samego sklepu.

    Dzięki wielkie za odpowiedź :)
     
  5. Famous

    Famous Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2012
    Posty:
    844
    Polubienia:
    68
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    No tak tylko ze do sklepu wez jeszcze 200zl bo to empik wiec w premiere bedzie tam jakos 230

    Wysłane z Xperia x8 za pomocą Tapatalk 2
     
  6. Szynek93

    Szynek93 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2012
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdańsk
    Po dłuższym namyśle spróbuje jutro zwrócić bo aż takim wielkim fanem assasyna nie jestem.
     
  7. Famous

    Famous Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2012
    Posty:
    844
    Polubienia:
    68
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    Powodzenia, w empiku moze byc ciezko ale jak na kasie Ci nie przyjma tego to moja dobra rada powiedz :"poprosze numer do głownego kierownika" zawsze dziala bo sie boja, ps. Sklep musi Ci oddac kase do 7dni jak nie uzywales ale oni korzystaja na niewiedzy innych. Walcz o swoje

    Wysłane z Xperia x8 za pomocą Tapatalk 2
     
  8. Szynek93

    Szynek93 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2012
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdańsk
    Dzięki, będę próbował...

    W sumie ten napis "Przedsprzedaż" jest mylący a ja w głupiej dziecinnej euforii nie pomyślałem co kupuje. Mądry Polak po szkodzie.
     
  9. Sanrajs

    Sanrajs Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 24, 2009
    Posty:
    340
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Olsztyn
    No trudno, teraz staraj się ten "produkt" zwrócić. Powodzenia w każdym razie.
     
  10. kuboszkozi

    kuboszkozi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2012
    Posty:
    33
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Fomous co Ty opowiadasz. W żadnym prawie nie ma takiej ustawy która zobowiązuje sklep do przyjęcia zwrotu danego towaru. Ustawowe 10 dni obowiązuje jedynie w przypadku transakcji na odległość a wszystkie inne formy przyjmowania zwrotów od klientów są tylko i wyłącznie dobrą wolą danej firmy i ich wewnętrznych regulaminów. Także kolego nie słuchaj sue famusa i nie rób awantury w sklepie tylko ładnie popros w zwrot gotówki. Pozdro

    Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
     
  11. Famous

    Famous Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2012
    Posty:
    844
    Polubienia:
    68
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    tak tylko dziwne że jak się ładnie prosi o zwrot gotówki, to mówią że można wybrać inny produkt albo dostać bon i jak tu nie robić awantury, jak oddajesz na gwarancje w sklepie to jest to samo załóżmy uznają Ci reklamacje idziesz odebrać pokazujesz ten kwitek i baba ci daje kartę z wartością tego produktu i tylko do tego sklepu... to jest wymysł sklepów którzy czerpią zyski na nie poinformowanych klientach, miałem taką sytuację już z 10razy i nie obeszło się bez awantury ale zawsze dostałem kasę, jak poprosisz to zrobią to co każą im siły wyższe czyli oddać w bonie, nie przyjmować, albo wymiana wszystko byle sklep miał na tym zysk cały czas. i Kuboszkozi chodzę do szkoły która zajmuję się takimi rzeczami i jestem na bieżąco co sklep powinien robić a czego nie i czego konsument ma się prawo domagać
     
  12. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12090
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    To chyba jakas szkola specjalna. Nic nie wiesz o prawach konsumenta. Zwroty to tylko dobra wola sklepu, sprobuj zrobic tak w auchan, nawet tupanie nogami i placz ci nie pomoze ;). Jedne sklepy nie uznaja inne maa polityke wymiany/bony jeszcze inne zalkowity zwrot


    Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
     
  13. kuboszkozi

    kuboszkozi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2012
    Posty:
    33
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Robiąc awanturę możesz kiedyś spotkać się z sytuacją w której nie uznają Ci reklamacji i nie dokonają zwrotu ponieważ nie mają takiego obowiązku. Chyba że towar jest niezgodny z umową wtedy przysługują Ci prawa które opisujesz. Ja akurat prowadzę sklep z telefonami i znam od podszewki prawa konsumentów i sprzedawców. To co piszesz o reklamacji wynika tylko i jedynie z dobrej woli sprzedawcy(właściciela sklepu). Powtarzam żaden sklep nie jest zobligowany prawem aby dokonywać wymiany towaru bo klientowi się odwidziało tak samo nie jest zobligowany do wydania gotówki za zakupiony wcześniej towar. Zwrot gotówki lub wymiana towaru obowiązuje jedynie w sprzedaży na odległość i termin to 10 dni chyba że otrzymaliśmy towar wadliwy i istnieje prawdopodobieństwo iż towar ten był już uszkodzony na etapie produkcji wtedy przysługuje nam prawa z tytułu niezgodności towaru z umową do 6 m-cy. Także przyjacielu jeżeli otrzymałeś od sklepu Empik kartę podarunkową w ramach uwzględnionej reklamacji powinieneś być zadowolony ponieważ jeżeli towar był sprawny a Tobie tylko się odwidziało reklamacja mogła by być z powodzeniem odrzucona i nie dostał byś nic. A to czy poprzez awanturę udało Ci się odzyskać gotówkę czy też nie zależy od pracownika i jego wiedzy i wewnętrznych ustaleń w firmie. Ja po porostu stwierdzam iż nie tylko konsument ma prawa ale i sprzedawca. Morał jest taki że trzeba się zastanawiać co się kupuje. Polacy mają bardzo roszczeniową postawę "bo mi się należy" otóż nie zawsze się należy. W sklepach obowiązuje zasada stara jak świat "widziały gały co brały". Pozdro
     
  14. Famous

    Famous Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2012
    Posty:
    844
    Polubienia:
    68
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    chyba ludzie nie kupujecie za często w sklepach ani nie reklamujecie bo w 90% przypadkach tak jest że chcą nam wcisnąć coś zamiast kasy, prawo konsumenta mówi inaczej ;], oczywiście że właściciel sklepu może się z nami spierać ale go nigdy w sklepie nie ma takim jak empik, a pracownicy boją się że zostaną zwolnieni jeżeli zgłosimy to właścicielowi więc woli oddać gotówkę niż mieć problemy, ale mają wmówione żeby oczarować klienta i wcisnąć mu coś innego :)
     
  15. kuboszkozi

    kuboszkozi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2012
    Posty:
    33
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Które prawo ? Podaj proszę stosowny artykuł i paragraf chętnie się z nim zapoznam. Nie ma takiego prawa w przypadku zwrotu sprawnego towaru że sprzedawca musi Ci oddać pieniądze. Przyjacielu ja na Twoim miejscu szybko bym zmienił szkołę. Nie podajesz żadnych konkretnych przykładów i faktów. Piszesz jedynie to co usłyszałes od kolegów ,koleżanek i to co Ci sie wydaje jako konsumentowi. A ludziom wydaje się właśnie że tak jest, a prawda jest całkiem inna. Co nie zmienia faktu że wolałbym aby było tak jak piszesz. Tylko co na to sprzedawcy ?

    Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
     
  16. Masownik20

    Masownik20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    1520
    Polubienia:
    82
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    nie wiem jak jest ale w 90% sklepow zwyklych i internetowych jest mniej wiecej tydzien czasu na oddanie produktu jesli nie byl on używany, pudelko nie jest rozwalone itd itp.. Zwrotą nie podlegają tylko produkty kupione na licytacjach ( moga podlegac jesli sprzedający sie zgodzi ale jesli nie to nic mu nie zrobicie).
     
  17. Famous

    Famous Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2012
    Posty:
    844
    Polubienia:
    68
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Katowice
    Ja pisze fakty z życia wzięte bo sam tak robię, trzeba walczyć o swoje, myślę żeby zakończyć ten spór bo to nie jest forum prawne ani dział konsumenta, kolega napisze czy mu w Empiku przyjęli i wtedy jeszcze popiszemy
     
  18. kuboszkozi

    kuboszkozi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2012
    Posty:
    33
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Ty piszesz fakty z życia wzięte a ja przytaczam Ci przepisy prawa konsumenta. To czy przyjmą mu towar i zwrócą pieniądze to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy wynikająca z wewnętrznych zapisów spółki i regulaminów w danym sklepie. Można się tylko cieszyć że aż 90% sklepów według waszych doświadczeń życiowych przyjmuje zwroty i dokonuje wypłaty gotówki. Ale chciałem jeszcze raz podkreślić że sklepy te wcale nie muszą tego robić jeżeli towar sprzedany był sprawny w dniu sprzedaży. Jeżeli zwrócą koledze pieniądze będę się cieszył ponieważ to najlepsza forma realizacji reklamacji z pozycji klienta ale równie dobrze Empik może zwrotu nie przyjąć, wydać bon, zaproponować inny towar w tej samej cenie lub wyższej za dopłatą klienta i w ten sposób Empik nie złamie prawa i klient nie wygra w żadnym urzędzie jak UOKiK czy sądzie.
    Masownik co do sklepów internetowych te dokonują wymian ponieważ muszą, z tego prostego względu że obowiązuje je prawo transakcji na odległość. Prawo to mówi iż konsument dokonując transakcji na odległość może dokonać zwrotu zakupionego towaru w nieprzekraczającym terminie 10 dni od dokonania zakupu a sprzedawca musi dany towar przyjąć i dokonać wypłaty gotówki. Prawo te nie obowiązuje sklepów do jakich na co dzień mamy przyjemność uczęszczać.

    Pozdrawiam
     
  19. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4565
    Polubienia:
    271
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Oj mylisz się kolego, to dotyczy tylko sklepów internetowych :)
     
  20. Szynek93

    Szynek93 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2012
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdańsk
    Dla ścisłości kupiłem w Media Markt a Empik był tylko uogólnieniem.

    Udało mi się zwrócić i pieniądze odzyskałem. Fakt szefem działu reklamacji jest ojciec mojego znajomego który mnie zna więc nie wiem jak to by wyglądało gdybym nie miał takiego "kontaktu"
     
  21. wujek

    wujek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 4, 2008
    Posty:
    86
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    ostrowiec
    Reasumujac...
    10 dni na zwrot w przpadku zzakupu na odleglosc /internet itp./
    Sklepy stacjonarne, brak mozliwosci, chyba ze mowimy o tzw. "Dobrej woli sprzedawcy"
    Grozenie telefonem do przelozonego' czy tez prokuratura (bo i tak mnie "znawcy" straszyli) nic nie zdziala.

    Wysyłane z mojego GOCLEVER TAB A101 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum