1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

przegrywanie gry na dysk w xboxie

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez skorpion99, Marzec 11, 2014.

1. skorpion99

skorpion99 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Kupiłem kilka dni temu xbox 360 i od razu zrobiłem przeróbkę. Jestem zielony i nie wiem od czego zacząć, mam kilka pytań na których prosił bym o pomoc.
    Mam gry na płytkach od kumpla, chciałbym je przegrać na dysk w xboxsie gdyż tam jest dysk 250 gb, wiem ze powinienem podłączyć konsolę przez wi fi ale, nie wiem jak to podpiąć do kompa bo boje sie że ona zacznie sie aktualizować. Nie wiem z jakiego jakiego programu korzystać oraz jak przegrać żeby działało. Wiem również że nie mogę zdobywać osiągnięć oraz grać przez neta bo mi zablokują konsole, ale mam pytanie czy mogę sobie stworzyć postać i nią grać nie zdobywająć osiągnięć, ale taką stałą którą xbox bedzie pamiętał. Dodatkowo mam kinecta i chcialem zapytać czy filmiki pod koniec gier gdzies sie zapamietują gdzie je znaleźć, oraz jak przegrywać na płytę gry z płyty i jakim programem. program mam free style 3.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1110
    Punkty za osiągnięcia:
    113