1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przenoszenie gier z pendrive na HD.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez peryhelion, Listopad 15, 2014.

1. peryhelion

peryhelion Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem laikiem w temacie, być może był już taki temat na forum poruszany, wówczas prosiłbym tylko o odnośnik. Sprawa wygląda tak: zainstalowałem nowy oryginalny dysk z swojej konsoli Xbox Slim 4GB (przeróbka LT 3.0), dotychczas odpalałem gry z płyt DVD. Moje pytanie: czy jest możliwość instalowania gier zamiast na płycie DVD to np. na pendrive pod PC i przenoszenie jakimś cudem na dysk w konsoli? Z góry serdeczne dzięki za pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. ESLORD

ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    gry mozesz instalowac z plyt dvd na dysk konsoli bezpośrednio ale i tak konsola bedzie wymagać aby płyta z grą którą wlasnie chcesz odpalić była w napędzie. Nie ma innej możliwości dla twojej przeróbki.

1 osoba to lubi.
  4. peryhelion

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1