1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przenoszenie licencji XboxLive

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez dejm, Luty 29, 2012.

1. dejm

dejm Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    witam, chciałem się zapytać na czym polega takie przeniesienie? jestem nowy w sprawach xbox dlatego wole zapytać pierw. Wydaje mi się że chodzi o to że ściągam konto z grą(profil) i mogę ją pobrać na dysk xboxa?

taka sytuacja ma się podobnie do tego?
    Army of TWO TFD +Gears of War 2 (2163948248) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

proszę o odp

2. Lotnik421 Xbox One

3. sthEn

sthEn Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Gdynia
    Tak.
    Sent from my HD7 T9292 using Board Express

4. pto

pto Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

JEstem nowym użytkownikiem i wczoraj zakupiłem konto z grami z mozliwością przeniesienia licencji. Mam kilka pytań.

Wszedłem w ustawienia konta i tam wybrałem przenieś licencje dałem ok i napisał że przeniesiono licencję

1. Czy znaczy to ze teraz te gry przynależą do mojej konsoli?
    2. Czy powinienem zmienić hasło dostępowe do konta które dostałem?
    3. Dlaczego mimo przeniesienia licencji gry musiałem pobierać przez konto które dostałem w emailu.